יום שבת, 9 בינואר 2021

הסוד האחרון של איימי סנואו / טרייסי ריס


                                                               
העלילה מספרת את סיפורה של איימי סנואו. נערה צעירה אשר בהיותה תינוקת ננטשה בשלג. מי שמצאה את התינוקת העירומה בשלג הייתה ילדה בת 8 בשם אורליה. היא לקחה את התינוקת בזרועותיה והתחננה להוריה שיאפשרו להשאיר את התינוקת בביתם. אורליה העניקה לתינוקת את השם איימי על שם בובתה האהובה ביותר. שם המשפחה שבחרה היה סנואו, היות ומצאה אותה בשלג.

וכך, איימי סנואו חיה בבית משפחתה של אורליה שהייתה בת יחידה להורים אמידים. הם אפשרו לאיימי להישאר בביתם, אך, הרחק מעיניהם. אורליה נהנתה מקרבתה של איימי ואהבה אותה מאוד. השתיים גדלו זו לצד זו, הן היו למעשה בלתי נפרדות ושררה ביניהן אהבה גדולה של אחיות.

השנים חלפו ואסון כבד נפל על המשפחה כשאורליה חלתה במחלה ובסופו של דבר מתה. איימי השבורה הרגישה כי עולמה חרב עליה. אבל אז, היא גילתה כי אורליה השאירה אחריה מכתבים סודיים ומוצפנים המיועדים לאיימי בלבד. המכתבים התוו עבורה מסלול אל עבר יעד סודי שבסופו איימי תגלה סוד שישנה את חייה לעד.

איימי יוצאת למסע בעקבות אותו הסוד. המסע מפגיש אותה עם אנשים חדשים ועם מקומות שמעולם לא תיארה לעצמה שתבקר בהם. אבל יותר מכל, איימי מגלה את עצמה מחדש במקביל לגילויים מפתיעים נוספים.

מה איימי תגלה במהלך המסע? איך זה ישפיע על חייה?
את התשובות תגלו ברומן ההיסטורי המקסים: "הסוד האחרון של איימי סנואו!".

איזה קסם של ספר! הסיפור ריתק אותי כבר בפרק הראשון והיה מרתק עד לעמוד האחרון. העלילה כתובה היטב, היא קולחת ומאוד זורמת ומלאה בדמויות נפלאות ושובות לב.

דמותה של אורליה אולי מצאה את מותה כבר בתחילת הסיפור, אך מכתביה הותירו אותה חיה ומוחשית בתוכנם המרתק.

כמו אורליה, גם איימי הייתה בעיני דמות כובשת שפשוט אי אפשר היה שלא לחבב אותה. שמחתי מאוד לקחת חלק במסעה שמסלולו הוכתב באמצעות מכתביה ורמזיה של אורליה. המסע היה מעניין ומרגש ובמהלכו איימי פגשה בדמויות שונות ומגוונות, כשכל דמות היוותה תוספת חביבה ביותר לעלילה.

שורה תחתונה: סיפורה של נערה צעירה שיוצאת למסע שבסופו צפוי לה חשיפתו של סוד, מסע שבו היא גם עתידה לגלות את עצמה מחדש. אל תפספסו! 

438 עמודים
מאנגלית: רחלי לביא
תכלת הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הסוררות

הסוררות / אמיליה הארט רומן הביכורים הנפלא הזה היה עבורי הפתעה מקסימה. כשקראתי על העלילה הסתקרנתי מכך שהספר מדבר על נשים שמגיעות משלוש תקופות...