יום שבת, 10 באפריל 2021

מוות רחום

מוות רחום / קנדרה אליוט


כשבעיירה נידחת נרצחים שלושה אנשים מבוגרים, סוכנת האף-בי-איי מרסי קילפטריק נשלחת עם שותפה אד בכדי לחקור את הרציחות. המכנה המשותף היחיד בין שלושת הנרצחים הוא היותם "נערכים", אנשים הנערכים ליום שבו יתרחש אסון גדול ומצטיידים בכל מה שיזדקקו לו לאותו יום גורלי. הם דואגים למצבור של אוכל בקופסאות שימורים, כלי נשק, גנרטור, קרשים וכל מה שיוכל להועיל להם בבוא העת.

מרסי מגיעה לעיירה בחשש כבד. היא נולדה בעיירה הזו ולא דרכה על אדמתה כבר 15 שנה. כל משפחתה עדיין מתגוררת בה, והיא חוששת מתגובתם למפגש עמה מאחר ועזבה את העיירה בנסיבות קשות וסבוכות.

כשמרסי חוקרת את פרשת רצח ה"נערכים", היא מגלה נקודת דמיון מטרידה מאוד לרציחות של שתי נשים צעירות שהתרחשו לפני 15 שנה. מרסי נחושה לגלות אם אכן קיים קשר בין הרציחות בהווה ואלו מהעבר, אבל היא יודעת שההתעמקות בעבר יכולה לפתוח תיבת פנדורה שהיא קיוותה שתיוותר נעולה לעד.

מה מרסי מסתירה בעברה? האם הרציחות בהווה אכן קשורות לרציחות מלפני 15 שנה? את כל התשובות תמצאו במותחן המרתק: "מוות רחום"!

הוצאת "אהבות" שיחקו אותה ובגדול! מדובר במותחן סוחף, קצבי ומרתק ששומר על עניין רב מתחילתו ועד סופו! מרסי קילפטריק היא בדיוק מסוג הגיבורות שאני אוהבת. אישה אמיצה ונחושה, אבל יחד עם זאת גם מראה על אנושיות רבה ופגיעות, מה שמדגיש עוד יותר את החוזק שבה.

זהו הספר הראשון מתוך סדרת ספרים בכיכובה של מרסי קילפטריק ואני ממש מקווה שגם הספרים הבאים יתורגמו. מצפה בקוצר רוח לקרוא עוד אודותיה.

שורה תחתונה: מותחן סוחף וקצבי בלי רגע דל שבו חקירת רציחות פותחת צוהר לגילוי עבר נסתר. מומלץ בחום!

351 עמודים
מאנגלית: עדי שניידר
הוצאת אהבות
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אורח באחוזת פארלי

אורח באחוזת פארלי / ריס בואן השנה היא 1941 ובאחוזת פארלי הממוקמת במחוז קנט באזור כפרי באנגליה חייל נופל אל מותו כשהמצנח שהיה ברשותו לא נפתח....