יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

הפורום

הפורום / גלעד אפרתי


הפורום הוא שמה של קבוצה סודית המורכבת מאנשי ממון ובעלי השפעה מכל היבשות אשר מטרתם העיקרית הוא פגיעה בטרור העולמי ובגורמים המממנים את פעולות הטרור ברחבי העולם. מקימי הפורום הם עמירם אבידן, ישראלי אשר שירת בשב"כ, ואיש עסקים שוויצרי בשם הנס פון בליץ'. השניים שהינם ידידים מזה שנים רבות, החליטו להילחם בטרור בדרכם, בלי בירוקרטיה וכל דבר אחר שיגרום לעיכוב בתכניותיהם. מבחינתם, "המטרה מקדשת את האמצעים" וגם אם הם פועלים מחוץ לחוק, הרי שכוונתם היא טובה ותביא לחיסולם של טרוריסטים מבוקשים.

פעולותיהם מסביב לעולם מעמידות את המוסד במצב בעייתי היות והאשמה לחיסולים של גורמי הטרור נופלת ישירות על המוסד. המוסד מצידו מנסה להבין מי עומד מאחורי החיסולים ומנסה להפליל את אנשי המוסד. אל החקירות מצורף שושן, שוטר ותיק ובעל חוש הומור שלא חוסך במשפטי מחץ גם ברגעים סוערים במיוחד. מי שעוד מנסה לפענח את ההתרחשויות הטריות הוא עידו, עיתונאי בעיתון אינטרנטי מצליח אשר נחוש להגיע אל האמת ולפרסמה ברבים. הוא טיפוס עקשן ונחוש אשר כבר הוכיח את מקצועיותו במקרה שפרסם בעבר.

ובינתיים בפורום אשר בו חבריו מתכנסים יחדיו בחדר וירטואלי סודי, לעיתים הדברים לא הולכים לפי התוכנית. פליטת פה עלולה להביא לתוצאות קטלניות אשר כל הממון והקשרים שברשות חברי "הפורום" לא יצליחו למנוע את התוצאות ההרסניות.

מי הן מטרות החיסול של "הפורום"? האם הקבוצה הסודית הזו תצליח לבצע את משימותיה עד תום? האם המוסד יצליח לעלות על "הפורום"? והאם נחישותו של עידו תוביל אותו לאמת? את כל התשובות לשאלות תמצאו בספר שבו רב הנסתר על הגלוי:" הפורום"!

הספר כתוב היטב והוא עוסק בעולמם של אנשי הצללים, הפעולות נגד גורמי הטרור, אנשי הממון שתומכים בהם, ואלו שבחרו לקחת חלק בקבוצת "הפורום" ומשתמשים בכספם בכדי לקטול את הטרור מהשורש, היות ופגיעה בטרור תמנע פגיעה בעסקים שלהם. בספר מוצג הרקע של כל אחד מחברי הפורום אשר חלקם הינם ממשפחות אמידות, וחלקם צברו את הונם בנו ידם.

העלילה אשר נעה בין ההתרחשויות בישראל לבין ההתרחשויות מסביב לעולם, היא קצבית וגדושה בהתפתחויות מפתיעות ומאוד בלתי צפויות שצצות לקראת סוף הספר אחת אחרי השנייה.
נותרתי עם סימן שאלה לגבי אחת הדמויות בעלילה שמשום מה התעלמו מקיומה. אבל כל השאר זכו לסוף ברור ומהודק. ומה שלא נכתב במפורש, הותיר מקום לדמיון לגבי העתיד להתרחש.

שורה תחתונה: ספר מתח מתוחכם שבו בקבוצה מסתורית בשם "הפורום" אשר ייעודה הוא להילחם בטרור, רב הנסתר על הגלוי.

303 עמודים
עריכה: ניצן בן אברהם
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...