יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

ידי הכובסת

ידי הכובסת / מיכל לוי-שלו

תכירו את דבורה ירון-קדמי המוכרת יותר בשם דבורי, שופטת פלילית בכירה וגם מועמדת מובילה לתפקיד שופטת בבית המשפט העליון. אבל לפני שהיא מספיקה לזכות במינוי המכובד היא מוצאת את מותה בנסיבות מסתוריות.
דבורי שמעולם לא לקחה חופשה חפוזה מעבודתה, הודיעה מהיום למחר על יציאתה לנופש במלון יוקרתי במדבר. כעבור יומיים מיום הגעתה למלון, גופתה אותרה כשהיא צפה בבריכה הפרטית הצמודה לחדרה.
שולי ברזני הוא פקד משטרתי אשר עומד בראש צוות החקירה הממונה על חקירת מותה של השופטת. בזמן שהוטל צו איסור פרסום על נסיבות מותה של דבורי, שולי וצוותו מנסים להבין מה התרחש באותו ערב בחדר המלון שבו שהתה דבורי. ככל שהחקירה מתקדמת, נחשפים פרטים מפתיעים בנוגע לחייה של דבורי וסודות שאיש לא ידע אודותיה.
האם סודותיה של השופטת דבורי הובילו למותה? האם היא נרצחה או שמא התאבדה? את כל התשובות תמצאו ברומן הנהדר: "ידי הכובסת"!
הספר כתוב היטב ומציג עלילה גדושה במסתורין סביב דמותה של שופטת אשר לה פנים רבות וגם סודות. העלילה שומרת על עניין לכל אורכה ובמהלכה מתבצעת חקירת מותה של דבורי ורשימת חשודים אפשריים נבדקת ובמקביל כיווני חקירה נוספים נבדקים. האמת נסתרת ומתעתעת אבל שולי ברזני, דמות דומיננטית וכריזמטית, לא אומר נואש והוא נחוש להביא לפיצוח החקירה.
שורה תחתונה: כשגופתה של שופטת בכירה אותרה כשהיא צפה במי הבריכה, צפים גם סודות על פני השטח ותעלומת מותה הולכת וגדלה.

298 עמודים
עורכת הספר: תמר ביאליק
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אורח באחוזת פארלי

אורח באחוזת פארלי / ריס בואן השנה היא 1941 ובאחוזת פארלי הממוקמת במחוז קנט באזור כפרי באנגליה חייל נופל אל מותו כשהמצנח שהיה ברשותו לא נפתח....