יום שבת, 30 בינואר 2021

 יום אחד תפסיד / לי צ'יילד


ג'ק ריצ'ר חוזר ובגדול! והפעם ריצ'ר נוסע באוטובוס אל עבר הלא נודע. אין לו יעד מוגדר וזאת הסיבה שהוא לא ממהר לאף מקום. באוטובוס הוא מבחין בקשיש המחזיק במעילו מעטפה עמוסה בכסף. והוא גם מבחין בצעיר שחומד את המעטפה של הקשיש. ריצ'ר לא מוכן להתעלם מהסיטואציה ומחליט לרדת מהאוטובוס בעקבות הקשיש והצעיר שמתכוון לשדוד אותו.
ריצ'ר מונע את השוד ועוזר לקשיש להגיע לביתו בבטחה, שם המתינה לו אשתו בדאגה. אבל אז הוא מגלה שהקשיש העונה לשם ארון שביק, הסתבך עם מלווה בריבית המשתייך לכנופייה האלבנית השולטת בחצייה של העיר, בעוד שחצייה השני נשלטת על ידי כנופייה אוקראינית. ריצ'ר שומע את סיפורו של שביק הקשיש, על הקשיים שנקלע אליהם ועל בתו החולה. הוא מחליט לעזור לו ולא מתאר לעצמו שניסיונו להושיע זוג קשישים יהפוך למלחמת כנופיות גדולה ומסוכנת שיודעים איך היא מתחילה אבל לא איך תיגמר.
ריצ'ר רוצה להשיג צדק וכהרגלו, הוא נחוש ודבק במטרתו. מה יעשה ריצ'ר בכדי לעזור לזוג הקשישים? איך יתמודד מול שתי כנופיות גדולות? תקראו את הספר ותגלו!
זהו ספר פעולה קצבי ותזזיתי אשר יכול בהחלט להפוך לסרט פעולה מוצלח! אם קראתם בעבר ספרים בכיכובו של ג'ק ריצ'ר, אל תפספסו את הספר הזה, במיוחד, לאור העובדה כי זהו הספר האחרון שאותו כתב לי צ'יילד. הספרים הבאים שיצאו בסדרת ריצ'ר נכתבו על ידי אחיו של הסופר.
שורה תחתונה: ספר פעולה ואקשן תזזיתי הגדוש בפושעים חמושים ומסוכנים שמולם עומד ג'ר ריצ'ר נחוש אחד!

365 עמודים
מאנגלית: שאול לוין
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2020

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...