יום ראשון, 31 בינואר 2021

ברידג'רטון - הדוכס ואני

 ברידג'רטון הדוכס ואני / ג'וליה קווין


זהו הספר הראשון בסדרת הספרים המצליחה "ברידג'רטון", אשר לאור הצלחתה הגדולה בעולם הפכה לסדרת טלוויזיה ובימים אלה משודרת בנטפליקס תחת אותו השם.

מדובר ברומן תקופתי יפהפה המספר את סיפורם של דפני ברידג'רטון והדוכס סיימון באסט.

דפני היא בת למשפחה בעלת מעמד ומרובת ילדים. היא נמצאת בגיל הנישואים, אך, טרם מצאה את הגבר המתאים. רובם של הגברים רואים בה ידידה טובה וחביבה, אך, לא את בת זוגם. כשדפני מגיעה עם אמה לנשף אשר בו מוצגות כל הרווקות הכלל לא מועטות, היא פוגשת בסיימון אשר נחלץ לעזרתה כשמחזר עקשן מסרב לקבל דחייה מצידה.

הדוכס סיימון באסט הוא רווק מאוד מבוקש. הוא גבר מסתורי שלא מרבה במילים, אך, מושך את מבטן של כל הרווקות ואימותיהן אשר חפצות לשדך אותו לבנותיהן. סיימון הגיע לאחרונה ללונדון אחרי שנים בחו"ל. הוא חברו הטוב של אנתוני, אחיה הגדול של דפני. כשהוא פוגש בדפני בנשף ומציל אותה מידיו של מחזר עקשן, הוא נמשך אליה ולא יודע כי היא למעשה אחותו הצעירה של חברו הטוב. משמע, אין להתעסק עם אחות של חבר.

לסיימון אין שום כוונה להינשא. הוא אמנם עבר לא מעט משנותיו כמתהולל מדופלם, אך, הוא נחרץ בדעתו להישאר רווק ולא להתאהב לעולם. הסיבות לכך שמורות עימו ואט אט ייחשפו במלואן.

בפגישתם הראשונה בנשף, דפני העלתה בפני סיימון הצעה מפתיעה למדי לפיה יהיה עליהם להתחזות לזוג, ובכך, סיימון יוכל לחמוק מכל האימהות שרודפות אחריו עבור בנותיהן הרווקות, ודפני מצידה תרוויח מחזרים רבים כי אם הדוכס שם עליה את עיניו, היא בטוח תהפוך לרווקה מאוד מאוד מבוקשת.

אבל בלב קשה מאוד לשלוט, ומה שהתחיל כתרמית, קשר למראית עין בלבד, מתפתח לרגשות אמיתיים וחזקים במיוחד.

האם האהבה תנצח למרות המכשולים שיוצבו בחייהם של דפני וסיימון? את התשובה תמצאו בספר המקסים "ברידג'רטון הדוכס ואני"!

אני מאוד אוהבת עלילה תקופתית והספר הזה היה עבורי הפתעה מקסימה! הוקסמתי מאופן הכתיבה של ג'וליה קווין ומדמויותיה הכובשות וקראתי את הספר בהנאה מרובה! העלילה מאוד זורמת וקולחת, יש בה ארוטיקה אך היא לא משתלטת על העלילה.

בכל תחילת פרק מופיעה הקדמה מלאת חן של "חדשות החברה הגבוהה של ליידי וויסלדאון", דמות פיקטיבית ומסתורית אשר כותבת טור רכילות על כל המי ומי של החברה הגבוהה. הרכילויות שלה נקראות בשקיקה על ידי רבים וגם אני נכבשתי בקסמה ובדרך הקלילה, שנונה וחביבה אשר בה בחרה להעביר את חדשות הרכילות.

שורה תחתונה: לעיתים סיפורי האהבה העוצמתיים ביותר מתחילים כתרמית.

373 עמודים
מאנגלית: דינה עזריאל
הוצאת אהבות
שנת הוצאה: 2020

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...