יום ראשון, 17 בינואר 2021

סמטאות אהבה ותשוקה

 סמטאות אהבה ותשוקה / אדם אמיר-לב



הספר מורכב מאוסף של סיפורים המדברים על החיים. סיפורים על אהבה ותשוקה, הכרויות ופרידות, דתות ועדתות. מגוון של סיטואציות בין גברים לנשים.

ישנו סיפור על גבר חוזר בשאלה, עורך דין במקצועו המקבל פנייה מצד צעירה חרדית המבקשת להתגרש מבעלה הטרי. הבעל מסרב לתת לה גט, מה שמסבך את מצבה. בין העורך דין והנשואה הטרייה מתפתח קשר בלתי צפוי והסיפור מוביל את הקורא עד לסוף המר.

סיפור אחר מספר על אישה המתגוררת בגפה בבית צנוע. היא התחילה לקבל פרחים מאדם לא ידוע. לא יעבור זמן רב עד שתגלה את זהות השולח המסתורי, מה שמוביל למפגש מלא תשוקה וכמיהה ומסתיים בידיעה כי למרות כוונותיו ותשוקתו של השולח, את עברו שלו הוא לא שוכח.

אחד הסיפורים שיותר אהבתי סיפר על אישה המגיעה מארצות הברית ארצה בכדי לפגוש בבתו של הגבר שאהבה בצעירותה ולמעשה מעולם לא שכחה. אותו גבר הלך לעולמו והאישה הזרה מגוללת בפני בתו את סיפור אהבתם. סיפור אותו שמעה הבת גם מאביה זמן קצר לפני שהלך לעולמו. וכך מוצג בפני הקורא סיפור אהבה אחד בשתי נקודות מבט.

הספר אשר מתאים לקוראים מגיל 16 ומעלה, קריא להפליא, כתוב בכישרון ובשפה יפה וקולחת ומתאים לאוהבי הסיפורים הקצרים וז'אנר הרומן האירוטי. ראוי לציין כי למרות הארוטיקה שבו, התוכן אינו בוטה וכתוב עם הרבה רגש.

435 עמודים
עריכה: ראומה פוליצר
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021

3 תגובות:

  1. קולח בשפה עשירה , מושך ומעניין,חדוות אהבה בו, מומלץ ביותר

    השבמחק
  2. "סמטאות אהבה ותשוקה"-אדם אמיר לב.
    הוצאת ספרי ניב.

    ספר מהנה, תענוג לקריאה,
    אדם אמיר לב טווה סיפורי אהבה בלשון אומן, מומלץ בחום - מתנה נהדרת לאוהבים, ספר חובה לשידה בחדר השינה...

    השבמחק
  3. קובץ של סיפורים קצרים
    שפותח חלון אל החיים בשכונה בשנות ה-70
    העולם החרדי, השירות הצבאי , החיים הסטודנטיאלים,
    ימי סיני העליזים ומסעות ברחבי העולם ...
    כל אלו שזורים בסיפורי אהבה תשוקה ומסתורין,
    ותאורים אירוטיים המציתים את החושים והדמיון .
    אני ממליצה סיפור או שניים ביום,
    כך שהספר יצטרך להיות צמוד אליכם תקופה ארוכה :-)

    השבמחק

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...