יום ראשון, 18 באפריל 2021

הנערה מברוקלין

הנערה מברוקלין / גיום מוסו


מזה חצי שנה שרפאל, סופר ספרי מתח מצליח ואב לילד קטן, נמצא במערכת יחסים עם אנה, רופאה מתמחה. התקופה שלהם יחד היתה כל כך מאושרת שהם החליטו להתחתן בעוד מספר שבועות.

השניים יוצאים לחופשה בבקתת נופש, ושם רפאל מחליט לשאול את אנה שאלות שדי הציקו לו במהלך התקופה שלהם יחד. הוא הרגיש שאנה מסתירה ממנו משהו ועל כן, החליט שלפני חתונתם הם ידברו על הכל בגלוי על מנת שלא יהיה להם סודות זה מזה.
כשרפאל שואל את אנה אם יש לה סוד מפניו, אחרי היסוס וחשש כבד אנה מודה שאכן יש לה סוד. הוא מתעקש שתספר לו הכל ואנה, שתחילה ממאנת לחשוף בפניו את סודה מחשש שלא יצליח להתמודד עמו, נעתרת לבקשתו, אך, במקום לדבר היא פשוט מראה לו תמונה ואומרת לו "אני עשיתי את זה".

רפאל הגיב לתמונה בתדהמה וזעזוע, כמו שאנה ניחשה, הוא התקשה להתמודד עם הסוד שלה ויצא בסערה מן הבקתה. תוך כדי נסיעה הוא מחליט לחזור ולדבר עם אנה על הגילוי הבלתי צפוי, אבל אנה כבר לא הייתה בבקתה. הוא חוזר לפריז, עיר מגוריהם ומחפש אותה גם שם, אבל אנה לא נמצאת בשום מקום.

רפאל נחוש למצוא את אנה והוא מגייס לשם כך את ידידו מארק, שוטר לשעבר שמיד נרתם לעזור לו בחיפושיו. כשהשניים מנסים לאתר את אנה ולגלות עוד פרטים אודותיה, הם נסחפים להתפתחויות בלתי צפויות, מחרידות ומסכנות חיים. בניסיונו למצוא את אנה ולחשוף את עברה, נפתחת בפני רפאל תיבת פנדורה אשר תוכנה עולה על גדותיו.

מה יגלה רפאל על אנה? מהו סודה הגדול שאותו התאמצה כל כך להסתיר? להיכן אנה נעלמה ומדוע?
את כל התשובות תמצאו בספר המתח הנהדר: "הנערה מברוקלין"!

איזה ספר מתח מעולה! אני מאוד אוהבת את הכתיבה של גיום מוסו. הוא תמיד מצליח לרקום עלילה פתלתלה ובלתי צפויה אשר מותירה את קוראיו בתדהמה. הפעם, כשהגעתי בערך למחצית הספר חשבתי לתומי שהנה, הפעם הוא לא הצליח להוליך אותי שולל ואני יודעת את כל אשר יקרה בהמשך. אבל זהו שלא! גם כשחשבתי שניחשתי את הכל, לא ידעתי מה עוד מצפה לי בסוף הספר. בגלל זה אני כל כך אוהבת את ספריו שבהם כל עלילה היא תיבת הפתעות סוחפת ומסעירה.

קראתי את כל ספריו שתורגמו לעברית ואני כבר מחכה בקוצר רוח לספרו החדש שעומד לצאת ממש בקרוב! איזה כייף!

שורה תחתונה: כשאתם קוראים ספר של גיום מוסו וחושבים שאתם יודעים מה יקרה בסופו - תחשבו שוב! כי רוב הסיכויים שתופתעו ובגדול!

303 עמודים
מצרפתית: אביגיל בורשטיין
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2017

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...