יום רביעי, 19 במאי 2021

היום שאחרי

היום שאחרי / שני רופא


נועה היא עורכת דין מצליחה ומוערכת, בעלת מוניטין רב, ביטחון עצמי ויופי פנימי וחיצוני. מלבד היותה עו"ד, היא גם ד"ר למשפטים וסופרת משפטית, ובעברה עמדה בראש חברת סטארט-אפ שפיתחה אלגוריתמים לזיהוי התנהגות של מהמרים בקזינו. נועה הצליחה להגשים את חלומותיה ולא הרימה ידיים גם כשנקלעה לקשיים ולמהמורות בדרכה. היא גילתה אומץ לב, נחישות ותעצומות נפש והחליטה על גורלה במו ידיה.


אבל למרות ביטחונה העצמי, נחישותה ודבקותה במטרה, כשהיא לבד עם עצמה, היא מראה על פגיעות ומתעוררים בה פחדים וחוסר שקט, וזאת בעקבות סוד מעברה, סוד שילווה אותה עד ליומה האחרון על פני האדמה.


שי נשוי למאיה ואב לשלושה ילדים. הוא גבר מרשים, בעל קסם אישי ומצליח מאוד בעסקיו. הוא מרצה ועו"ד בתחום הסייבר, ובמו ידיו בנה את עתידו והגיע למעמד רם. אבל לא תמיד שי זכה להצלחה שכזו. כשהיה תלמיד בבית הספר היסודי, הוא התקשה בלימודיו ואף לא הצליח לסיים 12 שנות לימוד. אימו מעולם לא הפגינה כלפיו אהבה וחיבה והוא תמיד שמע מפיה כי לא יצא ממנו כלום.


חוויות הילדות הקשות שעבר השפיעו על המשך חייו, עד שהחליט לשנות את עתידו ולהוכיח שדווקא כן יכול לצאת ממנו משהו. וכך, למרות שלא הייתה לו בגרות, שי התחיל להתקדם בסולם המעמדות וזכה להצלחה בזכות עבודה קשה, ובזכות תמיכתה האינסופית של אשתו, והרצון העז שלו להעניק חיים טובים ומאושרים למשפחתו האהובה.


גם לשי יש סוד. סוד שהוא לא רוצה לשתף בו אף אחד, אבל יגיע הרגע שבו הוא יאלץ להתמודד מול פחדיו ולקבל החלטות חשובות ומכריעות על חייו.

סיפורה של נועה וסיפורו של שי נשזרים זה בזה ובמהלך הקריאה ייחשף המכנה המשותף ביניהם.

מהו אותו מכנה משותף? אילו סודות מהעבר נועה ושי מסתירים? את התשובות תמצאו ברומן המרתק: "היום שאחרי"!


אני חייבת לציין שהספר הפתיע אותי לטובה. הכתיבה טובה ומאוד קולחת וכשרק התחלתי לקרוא את הספר הייתי מאוד סקרנית לגלות מה מצפה לי בהמשך העלילה. הייתה מן תחושה שמשהו עוצמתי הולך להתרחש והתחושה הזו אכן התממשה.


העלילה מחולקת ל-14 פרקים ומסופרת בשתי נקודות מבט. האחת של נועה והשנייה של שי.
הספר אשר מבוסס על סיפור אמיתי, עוסק בנושא אשר רק בשנים האחרונות מדברים עליו בפתיחת רבה יותר. הוא מציב מראה בפניה של החברה וממחיש עד כמה שכל מה שאינו נחשב לחלק מהנורמות המקובלות, כל דבר שהינו חריג או שונה, מתקבל בדחייה ובתגובות קשות מהסביבה.


שורה תחתונה: סיפור מרתק על גבר ואישה הנאבקים באומץ לב להגשמת שאיפותיהם וחלומותיהם ועל נחישותם הרבה לצעוד בדרך שאותה בחרו.


247 עמודים
עורך לשוני: קלוד לוי
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...