יום שבת, 22 במאי 2021

סודות של נשים נשואות

סודות של נשים נשואות / קרול מייסון


תכירו את ג'יל. היא בת 35 ונשואה באושר לרוב, הגבר הראשון שלה והיחיד בחייה. הם נשואים כבר עשור ותמיד היו מאוד מאושרים יחד. אבל הכל השתנה כשהתברר כי רוב אינו יכול להביא ילדים.

מבחינתה של ג'יל, הידיעה שלא תהפוך לאם הייתה מאכזבת אבל כל עוד יש לה את רוב לצידה היא מאושרת. לדעתה, האהבה שלהם חזקה ותספיק לה בהחלט. אבל רוב לוקח קשה את העובדה שבגללו לא יהיה להם ילדים. הוא מתרחק מג'יל והקשר ביניהם עובר מהפך שגורם לג'יל לתהות לגבי המשך נישואיה. היא כבר לא מרגישה נחשקת ואהובה והאושר כבר חודשים אינו שוכן בביתם.

אומללותה רק הולכת וגדלה כשהיא מבחינה שבעוד חייה דהויים ועצובים, שתי חברותיה הטובות נהנות מהחיים ובגדול. האחת אמא לשני בנים ונשואה באושר לגבר מקסים ומושך, והשנייה פצחה ברומן סוער ואסור ומגשימה את כל הפנטזיות המיניות שלה.

אך, האם התמונה שמוצגת בפניה היא מהימנה או שמא לא כל הנוצץ זהב הוא?
ג'יל תגלה את האמת בדרך קשה, כאובה ומייסרת ותצטרך לשאת בתוצאות לאור החלטותיה.

האם למרות הכל נישואיה ישרדו? ומה מסתתר מאחורי החיים המושלמים של חברותיה הטובות? את כל התשובות תמצאו ברומן המקסים: "סודות של נשים נשואות"!

נהניתי לקרוא את הספר ששמר על עניין לכל אורכו. הוא כתוב היטב, קליל וקולח ומדבר על מערכות יחסים ועל הצדדים האפלים שבחיי הנישואים, על קשרי חברות, חרטות, חמלה ומחילה ועל אהבה גדולה. כמו כן, נשאלת השאלה, עד כמה ניתן לסמוך על האנשים הכי קרובים אלינו, ועד כמה רצוי לחשוף מול חברות טובות שאולי נמצאות לצדנו ברגעים שבהן אנו בעמדת חולשה ותבוסה אך, לא בטוח שהן יהיו לצדנו ברגעים היפים של החיים בכדי לעודד ולשמוח בשמחתנו.

קרול מייסון רוקמת בספרה עלילה מציאותית מהחיים, כזו שאכן יכולה להתרחש אצל הרבה אנשים ובכל מקום בעולם. דמויותיה כולן אמינות ומרגשות והייתי סקרנית לגלות איך יסתיים סיפורה של ג'יל שהייתה בעיני דמות מאוד אנושית מכל המשתמע מכך.

שורה תחתונה: רומן קליל על מערכות יחסים, חברויות וסודות של נשים נשואות.

282 עמודים
מאנגלית: ניצן לפידות
הכורסא הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...