יום ראשון, 16 במאי 2021

שדכנות למתחילים

שדכנות למתחילים / מדי דוסון


תכירו את מארני מק'גרו, צעירה העומדת להינשא לאהבת חייה. היא מגיעה למסיבת חג מולד נוצצת שעורכת חמותה לעתיד, ושם היא פוגשת בדודתו של ארוסה, קשישה בשם בליקס הולידיי, הכבשה השחורה של המשפחה, קשישה תוססת ומלאת שמחת חיים, דמות צבעונית עם מוזריות כובשת. היא מאוד רוחנית ומעבירה את ימיה בהפצת אור וטוב לכל עבר ובשידוכים בין אנשים. בליקס הוקסמה ממארני בו ברגע שראתה אותה ושוחחה איתה במהלך המסיבה.

מגיע יום הנישואים המיוחל ומארני זוכה לאכזבה הראשונה מצד בן זוגה. לאחר שבועיים, נישואיהם מתפרקים ומארני חוזרת עם לב שבור לבית הוריה. חודשים ספורים לאחר מכן, מגיע אליה מכתב מעו"ד המבשר לה שבליקס נפטרה והורישה לה בניין בברוקלין שבו מתגוררים מגוון של אנשים שבליקס רצתה לעזור להם במציאת אהבה בחייהם.

מארני מאוד הופתעה מכך מאחר והיא כלל לא ידעה שבליקס הייתה חולה וגם לא הבינה מדוע מישהי שראתה רק פעמיים בלבד בכל חייה השאירה לה בניין במקום להוריש אותו למישהו מבני משפחתה.
כעת, היא צריכה לקבל החלטה, האם לקבל את הבניין של בליקס ולהסכים לתנאי הצוואה הבלתי רגילים, או לוותר עליו ולפתוח דף חדש בחייה במקום שבו נולדה ושבו גרה כל משפחתה.

מאיזו סיבה נישואיה של מארני הגיעו לסיומן? למה בליקס הורישה לה את ביתה ומה התנאי בצוואה לשם קבלתו? את כל התשובות תמצאו ברומן המקסים: "שדכנות למתחילים"!

איזה קסם של ספר! ממש נהניתי לקרוא כל פרק ופרק ממנו. הוא מאוד כיפי, מהנה, אופטימי ומתקתק ובעת הקריאה חייכתי לעצמי בהמון הזדמנויות. הדמויות בספר מקסימות ושובות לב, והתרשמתי מאוד לטובה מכתיבתה המעולה של מדי דוסון.

זהו הספר הראשון של הסופרת שתורגם לעברית ואני כבר מצפה בקוצר רוח לספרים נוספים שלה.

שורה תחתונה: מארני מקבלת ירושה בהפתעה והיא בכלל לא אוהבת הפתעות, אבל היא תגלה שלפעמים יש הפתעות משנות חיים.

387 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת ידיעות ספרים
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...