יום רביעי, 26 במאי 2021

רשימת המוזמנים

רשימת המוזמנים / לוסי פולי


זה היה אמור להיות יום בלתי נשכח בחייה של ג'ולס, והוא באמת היה כזה אבל מסיבות אחרות לגמרי...

ג'ולס מאוהבת ועומדת להינשא לויל, גבר יפה תואר בעל קסם אישי רב וכוכב עולה בזכות תוכנית ריאליטי מצליחה בה הוא מככב. ג'ולס, אשת תקשורת מצליחה וזוהרת תכננה את החתונה שלה לפרטי פרטים. היא בחרה לערוך אותה במקום מפתיע ולכן בחרה באי נידח אשר כבר שנים איננו מיושב. מארגנת החתונה הבטיחה לה חתונה מהסרטים וג'ולס רק חיכתה ליום הגדול שבו תהפוך לאשתו של ויל.

לפני מספר שבועות ג'ולס קיבלה מכתב אנונימי שבו נכתבו דברים שליליים על בעלה לעתיד, אבל ג'ולס היא לא אחת שתתייחס למכתב ממען לא ידוע. היא מבחינתה מכירה ואוהבת את ויל, ואם עולה במוחה ספק קלוש ביותר היא דואגת להעלים אותו חיש מהר.

לחתונה מגיעים חבריו הטובים של ויל מימי הלימודים, ואחד מבניהם אף משמש כשושבינו. השושבינה של ג'ולס היא אחותה הקטנה אוליביה, שהיא אחותה למחצה מצד האם. אוליביה היא רק בת 19 אבל ניכר כי היא סובלת ומסתירה כאב עמוק בנפשה המיוסרת.

אורח מרכזי נוסף אשר הגיעו לחתונה הוא צ'רלי, החבר הכי טוב של ג'ולס אשר נבחר למנחה של הטקס. צ'רלי הגיע עם אשתו, האנה. השניים השאירו את ילדיהם הצעירים בבית והאנה כבר הספיקה לשכוח מתי שניהם בילו קצת יחד כזוג. זאת הסיבה שהיא קיוותה שאת היומיים הבאים היא תעביר בנעימים בחתונה לצד בעלה.

אבל מה שהיה אמור להיות עבור כל הנוכחים לאירוע קסום וחלומי, הפך לסיוט אחד גדול כשבעיצומם של החגיגות גופה מתגלה. אחד או אחת מהנוכחים לא י/תחזור הביתה על רגליו/ה.

למי שייכת הגופה ולמה בוצע הרצח? את התשובה תמצאו בספר המתח המרתק: "רשימת המוזמנים"!

ממש נהניתי לקרוא את הספר! הוא סוחף, גדוש בסודות ומרתק לכל אורכו והעובדה שהעלילה מתרחשת באי מבודד מלא במסתורין, סיפורי רוחות, הפסקות חשמל, אורחים עם המון סודות ועוד, רק הוסיפה לאווירה המצמררת. אהבתי מאוד גם את איך שהעלילה מסופרת ממספר נקודות מבט ונעה לסירוגין בין רגע מציאת הגופה וכל מה שקרה בעקבות זאת, ובין השעות שלפני כן שבהן מוצגות הדמויות המרכזיות בצורה מעמיקה יותר. הכתיבה מעולה ומאוד קולחת ובשליש האחרון של הספר פשוט לא הצלחתי להפסיק לקרוא עד שהגעתי לעמוד האחרון.

כמו שכתוב על הכריכה, צריך לשים לב לפרטים הקטנים כי הם בעצם רמזים. אז כן, שמתי לב אליהם ולא חושבת שהיה קשה במיוחד לפספס אותם. ולמרות זאת, זה לא גרע כלל מהנאת הקריאה כי זהות הגופה נשמרה טוב טוב בסוד והאופן שבו נחשפו יתר הפרטים היה מעולה! כמו תמונה מטושטשת שאט-אט מתחילה להתבהר עד לחדות מושלמת. מאוד התרשמתי מההתפתחויות ומהאופן שבו הספר הסתיים! אם אתם אוהבים ספרי מתח סוחפים, וגם אם לא, צפויה לכם הנאה מקסימלית!

שורה תחתונה: ספר מתח משובח שבו חתונה מהסרטים הופכת לאחד מגדולי הסיוטים!

344 עמודים
מאנגלית: גיא הרלינג
תכלת הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...