יום חמישי, 27 במאי 2021

ואהבת

ואהבת / אסתר שוייפר


אסתר שוייפר רק בת 15 וכבר הוציאה את ספר הביכורים שלה לאור. על הספר היא עבדה מגיל 12, ומאז כבר ידעה מהי הדרך שבה היא רוצה לצעוד, מהו ייעודה. החלום שלה הוא לעזור לכמה שיותר אנשים והיא מקווה להצליח בכך באמצעות ספר זה.

הספר מדבר על חשיבותה של האהבה בחיינו והשפעתה העמוקה בכל שלב ושלב בחיים. יש הרבה סוגים של אהבה ואחת מהן היא אהבה עצמית שמאוד חשובה לאדם ומשפיעה על הביטחון העצמי שלו ועל האופן שבו אחרים רואים אותו, כי ברגע שבן אדם אוהב את עצמו הוא מקרין זאת לסביבתו ובעקבות כך מקבל אהבה מהסביבה.

בכתיבה קולחת ועניינית אסתר כותבת על מגוון רחב של נושאים כמו חרדות ודיכאון וחרם חברתי, ומעודדת את הקוראים להתמיד בדרך שלהם אל עבר החלום. עוד היא כותבת על החשיבות של להאמין בעצמך וללכת אחרי ליבך. החיים מורכבים מהצלחות, וכישלונות, רגעים שמחים ומאושרים וגם עצובים ומפחידים. ברגע שמתגברים על הפחדים והספקות, נעלמים המחסומים ומתפנה הדרך אל הגשמת החלום.

כריכת הספר היצירתית היא אמנם בשחור ולבן, אבל בחיים אין רק שחור ולבן אלה צבעים נוספים כצבעי הקשת שהופכים את חיינו לתמונה צבעונית המורכבת מפאזל שהינו פיסות החיים.

אסתר כותבת בכישרון רב ומשתפת בספר בתובנות אישיות, ואני בטוחה שבני הנוער שיקראו את מילותיה יקבלו השראה להתמיד בדרכם אל עבר הגשמת חלומם.

235 עמודים
עריכה: מושיק חסון
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...