יום שישי, 28 במאי 2021

חידת התאומים

חידת התאומים / סנדרין דטומב


בשנת 1989 טרגדיה פקדה את העיירה הקטנה פיולנק בעקבות היעלמותם של סולן ורפאל תאומים בני 11. למרות חקירת המשטרה והחיפושים הנרחבים באזור, לא נמצא רמז לגורל התאומים. אבל אז, שלושה חודשים מיום היעלמותם אותרה גופתה של התאומה סולן כשהיא לבושה בלבן וזר פרחים לראשה. פניה שלוות כאילו היא רק ישנה והיא נראתה כמו מלאך. מאז שמותה של סולן הוכרז, לא נודע דבר על גורלו של אחיה התאום, רפאל. אביהם של התאומים היה נחוש לגלות מה קרה לילדיו, מי חטף אותם ונותרה בו התקווה שבנו עדיין חי.

כעבור כמעט שלושה עשורים ב-2018, עיירת פיולנק שבה לכותרות כשילדים בגיל 11 נעלמים בזה אחר זה בלי להותיר עקבות. מפקד המשטרה מתחיל לחקור את הפרשה ולבדוק האם קיים קשר בין היעלמות התאומים מהעבר והפרשה החדשה. מי שמאחד כוחות עם מפקד המשטרה הוא שוטר במיל' שהיה האחראי על תיק התאומים דאז.

תוך כדי החקירה ובדיקת חשודים אפשריים, החוקרים יבינו שעל מנת שיצליחו בפיענוח המקרה החדש ויצילו את חיי הילדים הנעדרים, עליהם תחילה לבדוק לעומק את מקרה התאומים אשר גם אחרי כמעט שלושה עשורים, טרם פוענח.

האם יצליחו לפענח את פרשת התאומים? האם אכן קיים קשר בין התיק הבלתי מפוענח לבין המקרה המסעיר החדש? את התשובות תמצאו בספר המתח המעולה: "חידת התאומים"!

אם אתם אוהבים ספרי מתח קצביים וסוחפים אז הספר הזה הוא בדיוק בשבילכם! העלילה מרתקת לכל אורכה ובלי רגע אחד מיותר. יש תפניות בעלילה בדיוק כפי שמצופה מספר מתח מעולה. הכתיבה טובה ומאוד קולחת ומשמח אותי להיחשף למחברת ספרי מתח חדשה שלדעתי האישית, כותבת פשוט נהדר!

שורה תחתונה: את הספר "חידת התאומים" לא תרצו להפסיק לקרוא עד שתצליחו לפתור את החידה.

270 עמודים
מצרפתית: שי סנדיק
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...