יום שלישי, 1 ביוני 2021

החיים מחכים לך קלואי בראון

החיים מחכים לך קלואי בראון / טליה היברט


לפני שאכתוב על הספר אני רוצה לשתף אתכם במשהו משעשע והזוי מהסופשבוע האחרון. סיפור אמיתי לגמרי! נסעתי לאילת ולקחתי איתי את הספר מתוך ידיעה שכנראה יצא לי לקרוא ממנו רק מעט כי תמיד בחופשות אני לא קוראת הרבה. אבל בין ארוחות, בריכה וים, ישבתי וקראתי לי בנחת. ואז הגעתי לאחת מהסצנות הנועזות שבספר, ובתזמון הזוי במיוחד נשמעו גניחות נלהבות מהאורחים ששהו בחדר שליד. זה היה ממש כאילו הספר קיבל אפקטים של קולות רקע. דמיינו לכם את זה לרגע...זה היה מביך ומצחיק כאחד! את המשך הספר כבר קראתי בבית. 🤭

ועכשיו לעלילה...תכירו את קלואי בראון, רווקה צעירה שהיו לה חיים מאושרים ותוססים עד שחלתה במחלה כרונית בשם פיברומיאלגיה, מחלה ששינתה את חייה לחלוטין ושלאור מצבה החדש ארוסה נטש אותה וכל חבריה התרחקו ממנה. לאחר כל אשר עברה, קלואי התקשתה לתת אמון באנשים. היא הקשיחה את ליבה והתמודדה מידי יום ביומו עם קשיים גופניים בשל מחלתה.

קלואי זכתה לתמיכה ללא סייג מצד אחיותיה הצעירות, הוריה וסבתה שידעה להקשיב לה ולתת עצה בעת הצורך. אבל היא החליטה שהגיעה העת לעבור לגור לבד ולהתמודד עם חייה בכוחות עצמה. היא עורכת רשימה של הדברים שהיא רוצה להעז ולעשותם. האם תצליח לסמן וי על כל הסעיפים?

בבניין שבו קלואי שכרה דירה התגורר גם רדפורד ששימש כאיש התחזוקה של הבניין. רדפורד המוכר יותר בשם רד ניחן בכישרון בציור, אך, השתלשלות בחייו הביאה אותו לבחור בנטישת עולם האומנות וחיפוש אחר עבודה לשם פרנסה. הוא השיג את העבודה דרך חבר שהבניין שייך לו, ועבודתו הרגועה מפגישה אותו מידי יום עם הדיירים שלהם הוא דואג לטפל בבעיות התחזוקה המגוונות.

המפגש הראשון שבה רד וקלואי ראו זה את זו היה למעשה התנגשות חזיתית. התחלה ברגל שמאל לכל הדעות. רד חשב שקלואי היא אישה קשוחה, צינית וזועפת וקלואי רק רצתה שרד יעלם מטווח הראיה שלה.
השניים חוו חוויות מטלטלות שהקשיחו את ליבם, כל אחד וסיבותיו, כך, שאין זה מפתיע שהם מלאים בספקות וחרדות ומתקשים לפתוח את ליבם מחדש. אבל אולי אם יתנו הזדמנות ויאפשרו לעצמם להכיר האחד את השני, אז הם יגלו כי החיים יכולים לחזור ולהיות טובים ואפילו מאוד!

מדובר ברומן מקסים וחצוף, גדוש ברומנטיקה וארוטיקה וגם ברגעים מלאי הומור לצד רגעים מכמירי לב. הדמויות נפלאות ברגישותן והקסם שלהם בולט בזכות אישיותם הכובשת שקשה להישאר אדישים אליה.
זהו ספר הביכורים של הסופרת והראשון מתוך סדרת ספרים כשבעלילת הספרים הבאים הדמויות הראשיות יהיו אחיותיה של קלואי. אחות אחרת בכל ספר.

שורה תחתונה: רומן חצוף ולוהט שמתאים לקריאה בסופשבוע קייצי בתנאי שלא יפריעו לכם ברקע! 😂

316 עמודים
מאנגלית: תם פררו
הוצאת אהבות וכנרת
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...