יום שישי, 2 ביולי 2021

אדרנלין ודם

אדרנלין ודם / מיטל וולקוביץ


מכירים את הטיפוסים הפזיזים שבטוחים בצדקתם והולכים עם הראש בקיר בלי להקשיב לאנשים הסובבים אותם שהם גם האנשים הכי קרובים אליהם? כזה הוא ארז! אל תהיו ארז!

אז מה הוא כבר עשה אתם שואלים? מה לא! ארז מתגורר במושב עם אשתו רחלי ובנם הצעיר, יואב. הקשר בין ארז ורחלי מאוד מקרטע וכבר לא בטוח שהם ימשיכו עוד זמן רב בחיי הנישואים שלהם. ארז עובד במטע הצמוד לביתו יחד עם חברו הטוב ביותר, דוד מנצור. ביום גורלי אחד הוא מגלה במטע גופה של אישה. הוא מזעיק את מנצור ואת המשטרה וקיבל הנחיות שלא להתקרב לגופה ולא לעשות כלום בכדי לא לפגוע בראיות מהזירה.

אז מה אם אמרו לו לא לעשות כלום. ארז חושב שהוא חכם יותר מהאפיפיור ובטוח שיש לו עוד סיכוי להציל את האישה השוכבת דוממת. הוא מנסה להנשים אותה ורק מסבך את העניינים בצורה כל כך חמורה שהוא הופך לחשוד המרכזי ברצח האישה.

אבל פה זה לא נגמר... מסתבר שהנרצחת ששמה היה נעמה, למדה איתו בבית הספר ואף באותה הכתה. משמע, הם לא זרים זה לזו. יוסי, אחיה של הנרצחת שהוא גם במקרה שוטר, חושד שארז רצח את אחותו. ארז מצידו זוכר את יוסי מימי בית הספר כילד אלים ובעייתי. ובכדי שלא יואשם ברצח שלא ביצע, הוא מחליט לעשות חקירה משלו, אבל הוא רק כורה לעצמו בור עמוק יותר ויותר.

האם ארז יצליח להוכיח את חפותו? מי רצח את נעמה ומדוע? את כל התשובות תמצאו במותחן הסוחף: "אדרנלין ודם"!

אני מודה שבמהלך השליש הראשון של הספר היה לי מן משברון קטן מאחר ודמותו של ארז לאור התנהגותו הפזיזה די העיקה עלי. מאחר שהספר ארוך שאלתי את עצמי כמה עוד אוכל לסבול את השטויות שלו. אבל אני שמחה שהחלטתי להתמיד ולהמשיך בקריאה כי התרחשו לא מעט התפתחויות מעניינות בהמשך העלילה ואת השליש האחרון של הספר קראתי ברצף ובהנאה.

אז כן, היה לי קשה עם דמותו של ארז. הפזיזות שלו הכעיסה אותי לא מעט. אבל התפניות בעלילה הקצבית ורוויית התהפוכות לצד דמויות נוספות שהצטרפו לסיפור והעשירו אותו, הפכו אותה למסקרנת וטובה. אמנם ניחשתי בשלב מוקדם מאוד את ההתפתחות המרכזית, אבל זה לא פגם בחוויית הקריאה היות ורציתי לוודא שצדקתי וגם לגלות באיזו דרך יחשפו הפרטים.

אני רוצה גם לציין שמאוד אהבתי את הכריכה המזמינה שמציגה את התפאורה שבה כל הסיפור התחיל.

שורה תחתונה: לעיתים החלטות נמהרות עלולות לעלות ביוקר. מי כמו ארז יודע!

508 עמודים
עריכת תוכן ולשון: אתי שרה שדה
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...