יום שני, 16 באוגוסט 2021

ואז היא נעלמה

ואז היא נעלמה / ליסה ג'ואל


לפני עשור בשעות הבוקר במהלך חודש מאי יצאה אלי מק בת ה-15 מביתה ומאז נעלמו עקבותיה. היא הייתה בדרכה לספרייה והבטיחה לאמה, לורל, לחזור בזמן ולאכול את הלזניה שאמה הכינה עבורה, אבל אלי לא יכלה לקיים את הבטחתה והיא נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה.
לורל, אמה של אלי הרגישה שהחיים שלה הסתיימו. היא לא הצליחה להרים את עצמה ולהתאושש משיברון הלב, הפסיקה לבשל עבור שני ילדיה הנותרים האנה וג'ייק ונישואיה לבעלה, פול, הגיעו לקיצם. המשפחה פשוט התפרקה עם היעלמותה של אלי.
לורל הייתה נחושה לגלות מה עלה בגורלה של ילדתה האהובה. היא חיה את חייה והעבירה את ימיה האפורים בלי אנרגיה ושמחת חיים. אבל אז היא פוגשת בפלויד, גבר אשר כובש את ליבה, מכניס אותה לביתו ולחייו ומזכיר לה שהיא עדיין חיה ונושמת.
אבל תעלומת היעלמותה של אלי לא משה ממחשבותיה של לורל, וכשהיא פוגשת בבתו הצעירה של פלויד, הרצון שלה לגלות את האמת על בתה האבודה רק הולך וגדל.
מה עלה בגורלה של אלי? האם לורל תצליח לגלות פיסות מידע חדשות אודות ילדתה האהובה? את כל התשובות תמצאו בספר המתח הנהדר: "ואז היא נעלמה"!
הספר הזה הוא בדיוק מסוג הספרים שאני אוהבת לקרוא! הוא מותח, מצמרר וטורד מנוחה, סוחף וקשה להניחו מהיד עד לעמוד האחרון. העלילה פשוט מעולה ואין בה רגע דל, והרמזים אשר מונחים בפני הקורא במהלך הקריאה, רק מעצימים את רף המתח ואת הרצון לגלות את האמת הנסתרת.
הספר מחולק לחמישה חלקים ובנוי מפרקים קצרים ומאוד קולחים. מקווה שיתורגמו ספרים נוספים של ליסה ג'ואל שכותבת נהדר והצליחה לרקום כאן עלילה מרתקת שקשה להתנתק ממנה.
שורה תחתונה: לאן ומדוע אלי נעלמה? תקראו את הספר ותגלו את התעלומה!

315 עמודים
מאנגלית: גיא הרלינג
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...