יום שבת, 14 באוגוסט 2021

הפינה השקטה

הפינה השקטה / דין קונץ


עד לפני מספר חודשיים חייה של ג'יין הוק היו נהדרים. היא הייתה נשואה באושר ועבדה באף. בי. איי, אבל אז בעלה התאבד והשאיר אחריו מכתב מוזר שהכיל משפטים לא ברורים. ג'יין הייתה זו שמצאה את גופו חסר החיים של אהובה, ולמרות שהאירוע נחתם כהתאבדות, ג'יין הרגישה שמשהו זדוני ואפל הוביל למותו של בעלה.

ג'יין סירבה להשלים עם הטרגדיה שפקדה אותה. היא חקרה את שיעור ההתאבדויות וגילתה שיותר ויותר אנשים התאבדו בלי שגילו סימני דיכאון או הפרעות נפשיות שיובילו אותם לשקול לשים קץ לחייהם. גם רשימת המתאבדים הייתה מורכבת מאנשים מוכשרים אשר עתיד מזהיר היה צפוי להם. אם כך, מה הוביל את אותם אנשים לגדוע את חייהם בלי שום סימנים מקדימים לכוונותיהם האפלות? את זה ג'יין הייתה נחושה לגלות.

אבל כשהתחילה בחקירתה, היא מצאה את עצמה תחת איומים כבדים של גורמים נסתרים. היא אט אט הבינה כי משהו גדול וזוועתי עומד מאחורי הנושא שהיא חוקרת, אבל היא לא נרתעה מהסכנה והייתה נחושה ללכת עד הסוף עם חשיפת האמת, גם אם הדבר יהפוך אותה לנרדפת מכל כיוון אפשרי.

מה מסתתר מאחורי שיעור ההתאבדויות שהולך וגדל? מה ג'יין תגלה בחקירתה והאם תצליח להבין מה גרם לבעלה לסיים את חייו? את כל התשובות תמצאו בספר המתח המשובח: "הפינה השקטה"!

איזה ספר נהדר! הוא כתוב היטב, קצבי, מתוחכם ושומר על עניין ומתח לכל אורכו. העלילה ממגנטת ומצמררת וקשה להפסיק לקרוא מהרגע שמתחילים.
שם הספר "הפינה השקטה" מתייחס לאזור בלתי נראה אשר בו אדם נמצא מתחת לרדאר בלי שאף אחד יוכל לאתרו, גם לא באמצעות עקבות דיגיטליים.

דמותה של ג'יין כובשת בנחישותה ובאומץ ליבה. היא הציבה לעצמה מטרה ותעשה את הכל בשביל לבצע אותה בצורה הכי טובה שאפשר תך כדי מחשבה על יקיריה ובכלל, על טובת הכלל.

זהו הספר הראשון בסדרה ספרים בכיכובה של ג'יין הוק ואני כבר מחכה בקוצר רוח לקרוא על המשך קורותיה בספר הבא.

שורה תחתונה: "הפינה השקטה" הוא ספר מתח מדיר שינה ומצמרר אשר אותו תקראו בשקיקה ותהיו להוטים לגלות איך הוא יגמר!

406 עמודים
מאנגלית: אורה דנקנר
הוצאת ידיעות ספרים
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...