יום רביעי, 18 באוגוסט 2021

נבחרי.ות דיגיטל

נבחרי.ות דיגיטל / אדיר פהלבני


העלילה מתרחשת בעולם עתידני במדינת דברסול אשר בה קיימות 7 בועות שונות שבהן חיים האנשים. בכל בועה תנאי אקלים ונופים שונים. כל נער ונערה המגיעים לגיל 18 עוברים את יום השילוב, היום שבו יפרדו מבני משפחותיהם ומחבריהם ללימודים ויעברו לגור בבועה שאליה ישובצו ושמתאימה להם מבחינת כישוריהם.

שנדל הגיעה לגיל 18 וכעת, עליה להשתלב בבועה החדשה. בעוד שאחיה התאום נשאר לגור בבועה שבה גדל, היא נבחרה להשתלב בבועת הדיגיטל ולהיות אחת מנבחרי.ות הדיגיטל,. במעמדה החדש, שנדל נחשפת לאמיתות מטלטלות ולסוד משפחתי, מאבקי כוחות ואף לרצח. היא צריכה לקבל בעצמה החלטות והיא לא תמיד יודעת מה לעשות. היא מבינה שחוקי המשחק ישתנו ועליה להתמודד בכוחות עצמה עם העתיד לבוא.

האם שנדל תמשיך לחיות בבועה או שמא תנפץ אותה? תקראו ותגלו!

הספר משתייך לז'אנר המדע הבדיוני ומתאים לקריאה לצעירים ומבוגרים צעירים ברוחם אשר נהנים מז'אנר הפנטזיה. הסיפור מציג מציאות שבה חיים בבועה, תרתי משמע. הטכנולוגיה במדינת דברסול מאוד מתקדמת ומעוררת השתאות. הכל נעשה באמצעות לחיצה על כפתור או פקודה קולית. גם שיטת הנסיעה (או הריחוף) ממקום למקום מצטיירת כמאוד מתקדמת ונוחה. אבל האנשים נותרים אותם אנשים, מלאי תככים ושאיפות שבכדי להגשימן יפעלו בכל דרך אפשרית ובלי קווים אדומים.

הכותב, אדיר פהלבני מביא את חיבתו לעולם הפנטזיה לעלילת הספר בכישרון רב. הוא משתמש בחייו בשפה השוויונית אותה הביא גם בספרו. לוקח קצת זמן להתרגל לסגנון זה, אך, ככל שקוראים יותר מתרגלים לאופן הכתיבה הייחודי. אם אתם אוהבי ספרי פנטזיה וסקרנים להתנסות בקריאת ספר בשפה השוויונית, הספר הזה הוא בדיוק בשבילכם!

שורה תחתונה: במציאות עתידנית עם טכנולוגיה מתקדמת, אנשים חיים בבועה וניפוצה הוא רק עניין של זמן.

417 עמודים
עריכת לשון ותוכן: אורית צמח
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...