יום שבת, 18 בספטמבר 2021

ברידג'רטון - הוויקונט שאהב אותי

ברידג'רטון - הוויקונט שאהב אותי / ג'וליה קווין


עונת הנשפים של לונדון לשנת 1814 החלה ואימהות רבות מחפשות שידוך הולם לבנותיהן הרווקות. ליידי וויסלדאון, אישה מסתורית שאף אחד לא יודע את זהותה, מפרסמת בעיתון ידוע את חדשות הרכילות שמגיעות לכל בית ברחבי לונדון וסביבותיה. כולם מחכים בקוצר רוח לקרוא את הרכילויות הטריות שרק אותה ליידי מסתורית מצליחה לגלות. 

אחד מהגברים הכי נחשקים באולמות הנשפים שכל האימהות רוצות להפוך לחמות שלו, הוא הוויקונט אנתוני ברידג'רטון, הבכור לבית ברידג'רטון והולל הידוע, שלשם שינוי החליט שהגיעה העת להתמסד ולבוא בברית הנישואים עם עלמה יפה שתהייה רעיה ואם למופת.

אדווינה שפילד היא הבת הצעירה לבית שפילד. עלמה יפה במיוחד שהפכה לצעירה המבוקשת ביותר בנשפים. על כן, אין זה מפתיע שהוויקןנט אנתוני בחר בה להיות המיועדת להפוך לאשתו. אבל בשביל לכבוש את ליבה של אדווינה, הוויקונט צריך תחילה למצוא חן בעיני קתרין, אחותה הגדולה של אדווינה, שאת דעתה אדווינה מאוד מחשיבה. 

קתרין, המכונה על ידי חבריה, קייט, גם היא עדיין רווקה. אבל עיני כל הרווקים מופנות ליופי המסנוור של אחותה הקטנה ואפשר לומר שדי מתעלמים ממנה. קייט לא מתלהבת בלשון המעטה משידוך בין אחותה האהובה לבין הוויקונט רודף הנשים המהולל. אבל הוויקונט נחוש בדעתו לשנות את דעתה של קייט לגביו, הוא רק לא מתאר לעצמו להיכן הנחישות הזו תוביל אותו. 

לוויקונט יש סוד שאותו הוא שומר לעצמו כבר למעלה מעשור. סוד שבגללו הוא החליט שלעולם לא יאפשר לעצמו להתאהב באשתו לעתיד. אבל בעוד שכוונותיו הן לכאורה ברורות ונחרצות, הלב שלו מרגיש אחרת וגורם לו לסערת רגשות, מה שמוביל אותו לחשב מסלול מחדש. תארו לעצמכם כמה שזה מסובך, במיוחד בימים ההם כשעוד לא הומצא הווייז. 

מה מסתיר הוויקונט שמונע ממנו לפתוח את ליבו לאהבה? ומי היא אותה ליידי וויסלדאון שיודעת את כל הרכילויות החמות הרבה לפני כולם? את כל התשובות (או לפחות חלק מהן) תמצאו ברומן ההיסטורי המקסים: "הוויקונט שאהב אותי"! 

כל כך נהניתי לקרוא את הספר הזה! כתיבתה של ג'וליה קווין פשוט נפלאה וממגנטת. היא מצליחה להעביר היטב את האווירה התקופתית וליצור תמונה מלאת קסם עם דמויות מרגשות ומשעשעות כאחד. 

אהבתי את הזוג הראשי המקסים ואת האופן שבו נחשפו צדדים רגישים ופגיעים שלהם, מה שהפך את הקשר המתקתק שלהם לעוד יותר קסום ורומנטי. ואיך אפשר בלי להזכיר את ליידי וויסלדאון, דמות נהדרת ומלאת מסתורין שמצליחה למצוא את הפרטים הפיקנטיים ביותר ולהפיץ אותם ברבים. 

אם קראתם את "הדוכס ואני", אתם הולכים בהחלט להתמכר גם ל"הוויקונט שאהב אותי". ואם טרם קראתם את הספר הראשון בסדרה, למה אתם מחכים? ההנאה משני הספרים מובטחת! ואני כבר מחכה בשמחה לספר הבא בסדרה. 

אגב, גם מי שלא קרא את הספר הראשון, לא תהייה לו בעיה להתמצא בספר השני, היות וכל ספר מתמקד בזוג מרכזי אחר. 

שורה תחתונה: הוויקונט לבית ברידג'רטון רוצה להתחתן בלי להתאהב, אבל הוא לא לקח בחשבון את רצונות הלב! 


386 עמודים 
מאנגלית: דינה עזריאל
הוצאת אהבות 
שנת הוצאה: 2021 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...