יום רביעי, 22 בספטמבר 2021

להביט למוות בעיניים

להביט למוות בעיניים / שמואל גורדון


גידי הוא חלק מארגון מצומצם אשר החברים בו לוקחים חלק בפעילויות חשאיות למען ביטחון ישראל ולמען יהודים ברחבי העולם כולו. גידי וחבריו לארגון מסכנים את חייהם פעם אחר פעם. הם לא זוכים להכרה פומבית על מעשיהם. הם אנשי הצללים הפועלים מאחורי הקלעים ומשם מבצעים באומץ לב פעולות גבורה למען מדינתם ותושביה.

גידי איבד לאחרונה את אשתו אשר גם היא הייתה חלק מאותו ארגון שאליו הוא משתייך. אשתו חלתה במחלה קשה ולאחר מאבק של חודשים, נכנעה למחלה וגידי נותר לבד עם שני ילדיו הצעירים. הוא היה צריך למצוא דרך ולתמרן בין עבודתו החשובה ובין נוכחותו בחיי ילדיו, במיוחד כעת כשהוא ההורה היחיד שנותר בחייהם.

בארגון גידי פוגש במאיה, צעירה שהוכיחה את כישוריה הטובים בארגון בתפקידה בתחום הסייבר. היא אישה נחושה, אמינה ומקצועית וגידי לא יכול היה שלא להימשך אליה. אבל הגעגועים לאשתו והכאבים בעקבות לכתה מלווים אותו בחייו ולא מרפים. האהבה שהייתה לו עם אשתו המנוחה הייתה חזקה ועוצמתית. זו אחת הסיבות שלוקח לו זמן לשוב ולפתוח את ליבו בפני אהבה חדשה.

גידי יאלץ יקבל החלטות מכריעות במסגרת תפקידו. הוא יתחבט מול שאלות מוסריות ולא יוכל להימנע מלחשוב על ילדיו בכל סיטואציה שבה ימצא. תפקידו בארגון יעמיד אותו בסכנת חיים, כי תמיד יש סיכון במשימותיהם של אנשי הצללים.

האם גידי יאפשר לאהבה חדשה להיכנס לחייו? איך יתמרן בין עבודתו וילדיו? את כל התשובות תמצאו בספר: "להביט למוות בעיניים"!

הספר כתוב בצורה קולחת, אם כי עלילתו אינה מתנהלת בקו אחיד אלא מציגה מגוון של פעולות בהן נוקט הארגון שבו אנשי הצללים פועלים תוך כדי סיכון חייהם בכדי להבטיח את שלומם של מדינת ישראל ותושביה. באמצעות סיפורו של גידי, אנו נחשפים למבצעים שונים, לגילוי חפרפרת, להתרחשויות מסכנות חיים, לדילמות המוסריות מולם ניצב הגיבור, והקשיים לתמרן בין העבודה החשובה לאין ערוך לבין נוכחותו בחיי ילדיו. ובמקביל. גידי גם יגלה כי ליבו יכול להכיל יותר מאהבה אחת וכי כניסתה של דמות חדשה לחייו, לא מעלימה במאומה את דמותה של אם ילדיו המלווה אותו תמיד במחשבותיו.

שורה תחתונה: במקביל לתפקידו החשוב בארגון הפועל למען המדינה, גידי ילמד כי גם לאהבה בחייו מגיעה הזדמנות שנייה.

328 עמודים
עריכה לשונית וספרותית: אלה אילת
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...