יום חמישי, 18 בנובמבר 2021

סדוקה

סדוקה / טלי קוסשוילי


תכירו את יסמין. רווקה בת 32 אשר מבחוץ מצטיירת כאישה שמחה ומאושרת, אבל מבפנים היא לגמרי סדוקה. כשהייתה בת 18 היא חוותה פגיעה מטלטלת ומאותו היום ליבה נשבר ונפשה הושחתה. חייה השתנו ללא היכר ויסמין של פעם הלכה לבלי לשוב. ואם זה לא מספיק, ביום שבו איבדה את תמימותה, הקשר בינה ובין רוב משפחתה דעך דווקא כשהייתה כל כך זקוקה לתמיכה ואהבה. 

אירועי העבר הפכו את המשך חייה למטלטלים והיא חוותה פוסט טראומה שהתבטאו בדיכאונות, התקפי חרדה וניסיונות התאבדות. למזלה, יש לה חברה טובה בשם ברי שהייתה שם לצידה ברגעים קשים ואפלים וידעה לעודד אותה ולהרגיע אותה בעת מצוקה. 

ליבה של יסמין אולי סדוק, אך הוא ממשיך לפעום במלוא המרץ ורוצה להרגיש. ואז היא פוגשת בשחר שמנהל את חדר הכושר שאליו היא נרשמה. שחר מצטייר כטיפוס קשוח, גס רוח ועם מבט עז וציני בעיניים. למרות שההיגיון אומר ליסמין שהוא לא הטיפוס בשבילה, הלב חושב אחרת והוא רוטט בכל פעם ששחר בסביבה. 

גם ליבו של שחר סדוק. הוא מציב חומה בצורה בפני הסובבים אותו ולא מאפשר לאף אחד, ובמיוחד - לאף אישה -  להתקרב אליו באמת. הוא מתמודד עם נפשו המיוסרת בדרכו שלו תוך כדי שהוא אוטם את ליבו ופועל בלי טיפת רגש. 

האם יסמין תצליח לחדור את חומות ליבו הדואב? ומה לגבי הכאב שלה? האם תצליח לאחות את ליבה ונפשה שהתנפצו לרסיסים ? את כל התשובות תמצאו בספר המרגש: "סדוקה"!

איזה ספר סוחף ועוצמתי! זהו סיפור יפהפה, מקסים ומטלטל על שני אנשים עם עבר קשה שמתמודדים מידי יום ביומו עם השדים בחייהם. ולמרות כל הכאב שמלווה אותם בכל עת הם מגלים כי גם אחרי החושך והאפלה ניתן למצוא את האור, האהבה והתקווה. 

אהבתי את הכתיבה הנפלאה ומלאת הרגש. כמו כן, אהבתי את דמותה של יסמין, אישה אמיצה ובעלת תעצומות נפש אדירות שחוותה כל כך הרבה ולא ויתרה גם כשהכל היה נראה אבוד. החברות בינה ובין ברי הייתה עוצמתית ומרגשת. ברי היא מסוג החברות שכל אישה הייתה רוצה שתהייה לה. לאור הכתיבה הממגנטת והקולחת לא הייתי מנחשת שמדובר בספר ביכורים. העלילה סוחפת, הדמויות מרגשות עד דמעות והסיום של הספר מחמם את הלב וגרם לי לסיים את הפרק האחרון עם חיוך גדול על הפנים. מומלץ בחום!

378 עמודים
הוצאה עצמית
שנת הוצאה: 2021 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...