יום שלישי, 23 בנובמבר 2021

חידת היגיון

חידת היגיון / אביטל יהושע


תכירו את אדי וייס, חוקר פרטי בן 41, נשוי למיכל, עורכת דין במקצועה ואב לשני ילדים צעירים. בעבר, אדי עבד בפרקליטות מחוז תל אביב והייתה צפויה לו קריירה מזהירה, אבל משהו השתבש והוא מצא את עצמו מחוץ למסלול המתוכנן. בשנה האחרונה ולבקשת אשתו, אדי הפסיק לחקור בגידות במשפחה. אבל אז מגיעה אליו דניאל, אישה מרשימה ומסתורית שמבקשת מאדי לעקוב אחרי בעלה שלטענתה בוגד בה. אדי לא מצליח לסרב לדניאל ולוקח את החקירה. 

החקירה מתחילה בצורה סטנדרטית. אדי מתחיל לעקוב אחרי הבעל ומגייס לשם כך גם צעיר שעובד עימו מידי פעם. מה שמתחיל כחקירת בגידה, מתפתח לכיוונים בלתי צפויים ואף מסתעף לפרשת רצח של עובד זר על ידי עובד זר אחר. העניינים רק הולכים ומסתבכים היות והרצח שהתרחש הוא אינו האחרון. 

אדי מבין שהוא נקלע לתיק סבוך ומסוכן. הוא מתמודד מול גורמים עוינים שיכולים לפגוע גם בו. אבל ברגע שהוא מתחיל לחקור, קשה לו לעזוב את החקירה בלי להצליח לפענח אותה. הוא בטוח ביכולותיו המקצועיות ונחוש לחשוף את כל השקרים והסודות. 

מה מסתתר מאחורי חקירת הבגידה? איך מקרה הרצח קשור לעניין? את כל התשובות תמצאו ברומן הבלשי החידתי: "חידת היגיון"!

הספר כתוב היטב, זהו רומן בלשי מרתק, קצבי, מתוחכם ומעניין שעלילתו טובה, קולחת ומתפתחת לכיוונים מסקרנים ומפתיעים בחלקם. אהבתי את התפניות בעלילה ואת סיום הספר שהיה מהודק ובו כל חלקי הפאזל הושמו במקומם. 

שורה תחתונה: החוקר הפרטי אדי וייס התחיל לעקוב אחר בעל שאשתו חושדת שיש לו מאהבת, אך, מהר מאוד הוא מגלה כי מדובר בפרשה הרבה יותר מורכבת. 

294 עמודים
עריכה לשונית: מיכל ברמן
עריכה ספרותית: לינדה מזרחי
מטאור הוצאה לאור 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...