יום ראשון, 28 בנובמבר 2021

תלחשי לי

תלחשי לי / אדמונית


עמליה היא צעירה בת 22 אשר איבדה את הוריה וגדלה אצל דודתה האהובה, אגניה. כעת, אגניה חולה מאוד וזקוקה לניתוח דחוף ויקר שרק באמצעותו חייה ינצלו. זו הסיבה שעמליה מסכימה לקבל את הצעתו של גבר צעיר, מושך ועשיר שמבקש ממנה לחתום על חוזה נישואין למראית עין ובתמורה הוא ישלם את הוצאות הניתוח של דודתה וידאג לכל צרכיה. בלית ברירה, עמליה מסכימה. היא אמנם חוששת מהגבר הקר והקשוח, אך, בו בזמן מתקשה להישאר אדישה כלפיו.

דיוויד בן ה-28 הוא גבר עשיר, מושך ומסתורי, אבל גם טיפוס קר וקשוח. הוא גדל לצד סבתו אשר דאגה לפנק אותו לאורך השנים. אבל מה שדיוויד באמת רצה הוא את תשומת ליבה של אימו. אבל אימו שהייתה אישה ביישנית ושקטה בצעירותה, הפכה לאחר לידתו לאישה כבויה עם מבט אבוד בעיניה וזאת בעקבות אהבה נכזבת. דיוויד רצה לחוש באהבת אימו, ומאחר ולא יכול היה, הבטיח לעצמו שלעולם הוא לא יאפשר לאף אישה להיכנס לליבו, היות ולמד בעקבות מצבה של אימו שרגשות יכולים להוביל לאבדון.

שני הצעירים הללו חותמים ביניהם על עסקת נישואין סודית, עמליה עושה זאת בשביל דודתה ודיוויד עושה זאת בשביל סבתו שרוצה לראותו נשוי. לשני הצדדים ברור שמדובר בעסקה ולא בקשר אמיתי. אבל ללב יש חוקים משלו והשניים ימצאו את עצמם די מהר נאבקים ברגשותיהם ההולכים ומתעצמים.

מה מצפה לשניהם בנישואיהם הפיקטיביים? האם הרגש יצליח לגבור על כל המכשולים? תקראו ותגלו!

הספר חביב וקליל והינו מז'אנר הרומן רומנטי. יש בו הרבה אמוציות על כל גווניה וחיבוטי נפש, העלילה קולחת אך, לא תמיד הצלחתי להבין את עמליה שלמרות היותה פקחית ובתחילת הספר אף הצטיירה כאישה נחושה ועצמאית, הסכימה לקבל יחס מחפיר מצד דיוויד ולא ידעה לעמוד על שלה ולהתעקש על רצונותיה במקום להיענות ולהיכנע לדרישותיו.

התקופה שהשניים מעבירים ביחד מאפשר להם להכיר האחד את השני טוב יותר אבל רק במעט, וכך, גם ההתנהלות בקשר שלהם משתנה בהתאם וצדדים נוספים באישיותם נחשפים, אבל כאמור, לא מספיק. אם אתם נמנים עם אוהבי ז'אנר הרומן הרומנטי הספר הזה הוא בשבילכם.

שורה תחתונה: בדרך למימוש עסקת חתונה עוצרים להציל את הדודה! 

197 עמודים
עריכה: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...