יום שלישי, 11 בינואר 2022

תשעה זרים מושלמים

תשעה זרים מושלמים / ליאן מוריארטי


ברוכים הבאים ל"בית הרוגע", חוות בריאות המבטיחה חוויה יוצאת מגדר הרגיל אשר אורחיה יעבירו בנעימים עשרה ימים מרתקים אשר יהפכו אותם לאנשים חדשים ומשופרים. כל זאת ועוד מבטיחה מאשה, בעלת המקום. אישה כריזמטית במיוחד שהגתה שיטת טיפול חדשנית וייחודית ללקוחותיה. היא בטוחה כי הנרשמים לטיפול יצאו אנשים חדשים לגמרי.

פרנסס בת ה-52 היא סופרת שספריה לאורך השנים הפכו לרבי מכר. כעת, לאחר שכתבה ספר חדש היא לא מצליחה לעניין את ההוצאות השונות בספר, ועל כן חוששת ששיא הקריירה שלה כבר מאחוריה. לאחרונה, היא הייתה קורבן לעוקץ באינטרנט של מתחזה, ובנוסף, התחילה לחוש היטב את תופעותיו של גיל המעבר. לאור כל הדברים הללו, פרנסס נרשמת לחוות הבריאות במטרה לשנות את אורח חייה.

מלבד פרנסיס נרשמו ל"בית הרוגע" עוד 8 אנשים, ביניהם: זוג הורים ובתם הבוגרת, גרושה ואם ל-4 בנות צעירות, זוג צעיר החווה משבר ביחסיהם ועוד מגוון של אנשים נורמטיביים שרוצים לשפר את חייהם ולחוות מעט שינוי מהשגרה. הם רק לא תיארו לעצמם עד כמה שהחוויה ב"בית הרוגע" הולכת להיות כל כך בלתי צפויה ומאוד לא שגרתית. 

מה מצפה לתשעה האורחים של "בית הרוגע"? האם חייהם השתנו בעקבות שהותם בחוות הבריאות? את כל התשובות תמצאו בספר הנהדר: "תשעה זרים מושלמים"! 

ליאן מוריארטי חוזרת עם ספר נפלא, מוצלח וכתוב היטב, המספק חוויית קריאה מהנה ומרתקת לכל אורכו. העלילה קצבית ולסירוגין מותחת, והיא מועברת מנקודת מבטן של כל אחת מהדמויות בספר. באופן זה אנו נחשפים לסיפור האישי והמרתק של כל אחת ואחת מהדמויות. סיפורים על משבר אישי ומשבר בחיי הנישואים, דימוי עצמי, כישלונות, אובדן וסיטואציות שונות ומגוונות מהחיים. 

שורה תחתונה: קבוצת אנשים מגיעה לחוות בריאות איכותית ומשנת חיים בשם "בית הרוגע" . רגוע לא יהיה שם! 

428 עמודים
מאנגלית: אביגיל בורשטיין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...