יום שישי, 14 בינואר 2022

זה הזמן

זה הזמן / זוהר אמיתי


תכירו את מקס. הוא בן למשפחת אנדראז, אחת מארבע המשפחות בעלות כוחות מיוחדים אשר לוקחות חלק בסוכנות הזמן. מטרת הסוכנות היא שמירה על אירועי ההיסטוריה כפי שהתרחשו ומניעה של ניסיונות לשנות ולשבש את ההיסטוריה על ידי גורמים עוינים. 

למשפחתו של מקס ישנה היכולת לנסוע בזמן אל העתיד ואל העבר. בגלל פעולה שגויה מצידו של מקס במהלך משימה שבעקבותיה נסע לעתיד, מקס הושהה לתקופה של חודשיים מהסוכנות, אבל עוד בטרם מסתיימת תקופת ההשהיה, הוא נקרא לשוב לסוכנות היות ומתעורר איום מצד אישה מסתורית שנעה בזמן ויוצרת כאוס בכל מקום שאליו היא מגיעה, ובנוסף, היא אחראית על היעלמותם של סוכנים שנסעו בזמן.

מקס ושותפיו למסע פועלים בכדי ללכוד את אותה אישה שפוגעת בסוכנים ומשבשת את דפי ההיסטוריה. האם יצליחו ללכוד אותה? תקראו ותגלו!

הספר מיועד לבני נוער אשר אוהבים לקרוא את ז'אנר המד"ב. העלילה טובה, קולחת ומשלבת בתוכה אירועים היסטוריים כמו פסטיבל וודסטוק ומלחמת האזרחים האמריקאית, לצד התרחשויות מעולם הפנטזיה. אהבתי את הרעיון של שילוב מציאות ודמיון וניכרת ההשקעה והתחקיר שהכותבת ערכה. חיבתה הגדולה של הכותבת הן לעולם הפנטזיה והן להיסטוריה מורגשת לאורך כל העלילה ואופן סיום הספר מבהיר כי צפוי ספר המשך.

מקס, דמות מאוד מרכזית בעלילה, יוצא למסע מאתגר שלוקח אותו לזמנים שונים ובולטים בהיסטוריה. ובמקביל, הוא נאבק עם רגשותיו ומהסס רבות האם לחשוף אותם ברבים. אבל יש מסביבו מי שמייעץ ומעודד אותו לומר את אשר על ליבו ולהתחיל להעז. האם הוא הקשיב לעצה שניתנה לו? את זה תגלו בספר.

331 עמודים
עריכה: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מזל של מתחילים

מזל של מתחילים / רעות וייס תכירו את שרונה. היא מורה וחונכת בבית הספר המקומי בכפר שבו היא מתגוררת מאז ומתמיד. שרונה מאוד אוהבת לכתוב אבל כבר ...