יום שלישי, 24 בינואר 2023

שירת הענן

שירת הענן / ליבנת מינאי

תכירו את אלמה. כשהיא הייתה רק בת 9 כבר נאלצה להתמודד עם אירועים מטלטלים בחייה. אלמה שמעה דבר מה בין קירות ביתה שישפיע על חייה לעד ויפרק את המשפחה הנורמטיבית שהייתה חלק ממנה עד כה. 

במקום אחר ובזמן אחר, אישה בשם ארינה מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית והיא החשודה העיקרית בפרשה מטלטלת של רצח כפול . ארינה נמצאה על ידי המשטרה במצב של הלם מול גופותיהן של אמה ותינוקה בן השנתיים. גופת האם נמצאה כפותה ועם דקירות בכל חלקי גופה והתינוק מת מדקירה קטלנית בגרונו. מרגע מציאתה, ארינה לא הוציאה מילה מפיה ולא תקשרה כלל עם סביבתה. מה שמביא את הרופאה הפסיכיאטרית, ד"ר מונסון, לנקוט בשלל אמצעים בכדי לנסות ולהביא לשינוי במצבה הנפשי הקשה של ארינה. 

ד"ר מונסון משתפת פעולה עם חוקרי המשטרה בתקווה כי בכוחות משותפים הם יצליחו להגיע לפריצת דרך שתביא לפיענוח הפרשה שמסעירה את האזור כולו ולא יורדת מהכותרות. המשטרה ממשיכה בחקירתה הקדחתנית ונבדקים שלל כיווני חקירה ומעורבים אפשריים. קצה חוט בפרשה ממען להימצא. רק כשינברו מספיק עמוק בעבר, יצליחו לכוון את חקירתם למסלול הנכון. ברגע שתיבת הפנדורה תיפתח, הסודות יתחילו להתגלות בזה אחר זה.

מה באמת התרחש ביום הרצח המזעזע? האם ארינה רצחה את אמה ובנה התינוק? את כל התשובות תמצאו בספר המתח: "שירת הענן"!

אני מאוד אוהבת ספרי מתח. זה אחד מהז'אנרים האהובים עלי, והספר הזה סיפק חוויית קריאה טובה וגדושה בהתפתחויות מעניינות ותפניות רבות בעלילה. אמנם הגילויים לא תפסו אותי בהפתעה כי ניחשתי אותם מבעוד מועד, אבל היה מהנה מאוד לקרוא. העלילה הועברה מנקודת המבט של מספר דמויות מרכזיות בסיפור. היא הייתה קצבית ומותחת לכל אורכה והפרקים היו קצרים ומאוד קולחים.

שורה תחתונה: ב"שירת הענן" יש תפניות רבות מספור ואת הקריאה בו תתקשו לעצור! 

285 עמודים
עריכות: יואב זומר
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...