יום שבת, 21 בינואר 2023

שופהולית בחו"ל

שופהולית בחו"ל / סופי קינסלה


סופי קינסלה חוזרת עם ספר ההמשך ל"עולמה הסודי של שופהולית" שיצא בתרגום מחודש לאחרונה, בכיכובה של האחת והיחידה: רבקה בלומווד, שופהולית חסרת תקנה שהתמכרותה לקניות בלתי פוסקות כבר הכניסה אותה בעבר ללא מעט צרות, אבל גם הפכה אותה לדמות מוכרת ואהובה בזכות פינה בתוכנית בוקר בטלויזיה בה רבקה, המכונה בפי כל, בקי, מייעצת לאנשים כיצד לנהל נכון את כספם. כן, בדיוק מה ששמעתם...סטייל הסנדלר הולך יחף. בקי מאוד מרוצה מחייה כפי שהם כעת. היא כיסתה זה מכבר את חובותיה וגם נמצאת במערכת יחסים עם לוק, בעל חברה מצליחה ליחסי ציבור.

העבודה מביאה את לוק לארה"ב ובקי כבר רוקמת תוכניות לחייה העתידיים ביבשת החדשה. בזמן שלוק עסוק בפגישות עבודה מרובות, בקי מחליטה להכיר את רחובות ניו יורק מקרוב. היא יוצאת לסיור לכל האתרים התיירותיים, אבל רגע, היא רואה חנות של פראדה, והינה מותג מוכר של חנות בגדים עם שש קומות. ומה אלו הנעליים המהממות שנוצצות בחלון הראווה? קבלו ביטול, בקי לא מתכוונת להעביר את זמנה באתרי תיירות. היא לגמרי הולכת לפשוט על חנויות המותגים של ניו יורק. גן עדן למכורי קניות. פעם שופהולית, תמיד שופהולית.

מה מצפה לבקי בחייה? האם הנסיעה לניו יורק הולכת לשפר את חייה או חלילה להחזיר אותה לחובות חדשים? את כל התשובות תמצאו בספר המהנה: "שופהולית בחו"ל"!

איזה ספר כיפי! אני מאוד אוהבת את כתיבתה המעולה של סופי קינסלה. אם כבר קראתם ספר שלה ואהבתם, אתם בהחלט הולכים לאהוב גם את הספר הזה. העלילה מהנה, קלילה ומאוד קולחת. אין פלא שסיימתי את הספר תוך יומיים. ממש נהניתי לקרוא על ההרפתקאות החדשות של בקי, הפעם בניו יורק, פארק שעשועים של ממש למכורי הקניות באשר הם. דמותה של בקי תוססת להפליא, בעלת קסם אישי וכל כך משעשעת שקשה שלא לחבב אותה. שיקול הדעת וקבלת ההחלטות שלה יגרמו לכם לצחוק לא מעט. וכשתקראו את הספר לא תצליחו להוריד את החיוך מהפנים, כמו למשל לאור הביקור שלה ב"מוזיאון" גוגנהיים. אם יוצא לכם לבקר במוזיאון, אל תשכחו לחפש את תוויות המחיר על היצירות. 

שורה תחתונה: תכירו את בקי בלומווד, פעם שופהולית, תמיד שופהולית. אבל את הקסם האישי אף אחד לא יכול לקחת ממנה! 

337 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת הכורסא
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...