יום שבת, 7 בינואר 2023

האורפל - סאלוואן זאלת'ר

האורפל - סאלוואן זאלת'ר / סיון משיח

העלילה הלקוחה מעולם הפנטזיה מספרת את סיפורה של סאלוואן, צעירה המתעוררת ביום אחד ואינה יודעת מי היא והיכן היא נמצאת. הכול זר לה ומנוכר והיא כל כך רוצה להשיב אליה את זיכרונותיה. סאלוואן מגיעה לטירה שבה מתגוררת אישה כעורה אשר נראה כי מסיבה עלומה מנסה להחזיק אותה בטירה בשביל למשוך זמן. 

סאלוואן מחליטה לעזוב את הטירה. היא בורחת ויוצאת למסע מאתגר ורווי סכנות. היא תפגוש בדמויות שונות ומגוונות. חלקן ירצו לעזור לה לאחר שתרכוש את אמונן וחלקן ינסו לפגוע בה. במהלך המסע היא תגלה את כוחותיה המכילים כוח חיובי ומואר וגם כוח אפל ומסוכן. לעיתים בכדי להגן על עצמה, יהייה עליה להיעזר באותו כוח אפל. אך, האם תצליח לשלוט בו ולא לאפשר לו להשתלט על נשמתה ולהעכיר אותה? מה הוא ייעודה של סאלוואן? והאם תשיב לעצמה את זיכרונותיה? 

את זאת ועוד תמצאו בספר הפנטזיה הגדוש בהרפתקאות: "האורפל - סאלוואן זאלת'ר"!

הספר כתוב בצורה מעניינת. הוא זורם וקולח ומיועד לכל אוהבי ספרי הפנטזיה. יש בו עולם ציורי עם דמויות שילוו את סאלוואן במסעה שאותו לא הייתה יכולה לצלוח לבדה. במהלך המסע סאלוואן תגלה את הכוחות הטמונים בה, תופתע, תזדעזע ובכל יום תיחשף למשהו חדש, לדמויות מאתגרות ולהרפתקאות חדשות. גם האהבה תיכנס לחייה וכל מה שנותר לקוות הוא שהאור יגבור על החושך. הספר מכיל שפה נקייה, אם כי קיימים בו קטעי אלימות. נראה כי מדובר בספר ראשון מתוך סדרת ספרים, כך שעל העלילה אפשר לומר תם ולא נשלם. 

248 עמודים
עריכה: אורית צמח
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...