יום שבת, 1 באפריל 2023

אהבה ופשעים אחרים

אהבה ופשעים אחרים / פי-ג'יי אליס

תכירו את קט. היא מתגוררת בלונדון עם שני שותפים ועובדת כאמנית פרילנסרית. בעוד שכל חברותיה מתחתנות ומקימות משפחה, קט מוצאת את עצמה לבד. בעצם לא בדיוק לבד כי את חייה מלווים הוצאות כבדות וחובות בלי סוף המעכירים את ימיה. כל חתונה ואירוע אליהם היא מוזמנת מגדילים את החוב שלה והיא ממש מתקשה לגמור את החודש. 

כשהשותפים שלה מודיעים לה שהיא תצטרך לעזוב בקרוב מאוד את הדירה, קט מבינה שהיא בבעיה חמורה. פיטוריה רק מחמירים את המצב. ו"הדובדבן שבקצפת" הוא חתונתה הקרבה של לואיזה, חברתה הטובה מהאוניברסיטה שבה היא הולכת להיות אחת השושבינות. אין לה ספק שאותו אירוע הולך לגרום לה להמון הוצאות. אבל איך תעמוד בהן אם אין לה שום הכנסות?

כשקט פוגשת בבר שכונתי את ג'ייק, ברמן שרמנטי במיוחד, היא מגלה שהמכנה המשותף ביניהם הוא חיבתם ל"סחיבת" ארנקים ושלל חפצים יקרי ערך. ההכרה בכך מולידה ביניהם תוכנית לפיה ג'ייק יתחזה לבן זוגה של קט בחתונה של לואיזה, כשהמטרה הנסתרת שלהם היא גניבת טבעת יהלום הצארינה שלואיזה תענוד ביום חתונתה. זוהי טבעת נדירה עם יהלום בשווי של מיליוני פאונד.

איך ספק שהחיים של קט וג'ייק יוכלו להשתנות אם היהלום יהיה ברשותם. לא עוד חובות. לא עוד קשיים לסיים את החודש. האם תוכניתם תצלח? תקראו את הספר ותגלו!

הספר היה ממש חמוד וכייפי, קליל ומאוד קולח. הדמויות המרכזיות בו מאוד לא שגרתיות. הרי שמדובר בצמד נוכלים הרוקמים תוכנית זדונית ומפוקפקת. אבל בכל זאת הם מצליחים לעורר חיבה והכימיה ביניהם מורגשת ומתעצמת תוך כדי התפתחות העלילה. הן ג'ייק והן קט חוו אירועים בעבר אשר השפיעו עליהם עמוקות. אט-אט חומות ההגנה שלהם יורדות וכל מכאובי ליבם ייחשפו. 

את דמויותיהן של קט וג'ייק מלוות דמויות משנה שונות ומגוונות שאת חלקן תחבבו ואת חלקן הרבה פחות. יש בעלילה הומור בריטי ששם דגש על הבדלי המעמדות ועל מראית עין בצורה משעשעת במיוחד. התפנית בעלילה לא תפסה אותי בהפתעה אבל בהחלט גרמה לי לחייך. אם אתם מחפשים ספר מהנה ורומנטי שיעביר לכם מספר שעות בנעימים, תמצאו את מבוקשכם בספר הזה.

שורה תחתונה: בדרך להתעשר עוצרים בחתונת השנה!

319 עמודים
מאנגלית: ירון פריד
עריכת תרגום: יעל שכנאי
הוצאת רימונים
שנת הוצאה: 2023



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...