יום שלישי, 28 במרץ 2023

ללא כותרת

ללא כותרת / נורית מעטוק


תכירו את דיוויד, יועץ משפטי לשגרירות ארה"ב. משהו מטלטל מתרחש כבר תקופה ארוכה בחייו. רוצח סדרתי מתחקה אחר עקבותיו ורוצח נשים שאותן דיוויד הכיר, בין אם מדובר בהיכרות רומנטית או סתם היכרות שטחית או חברית. הרוצח בוחר נשים בעלות חזות דומה. הן מאופיינות בשיעור חום ועיניים חומות וגדולות.

מתוקף תפקידו, דיוויד שהה במדינות שונות מסביב לעולם והרוצח לא פסח על אף יעד והותיר אחריו את קורבנותיו. הייתה לו שיטת רצח קבועה שאותה שכלל אחרי הרצח הראשון. הוא הזריק לנשים רעל עכברים אחרי הבילוי הלילי המשותף שלהם, קשר אותן וזרק את גופתן למכולת אשפה. 

כעת דיוויד נמצא בישראל. לאור אירוע אלים שהתרחש בבר מקומי, הוא אולץ מטעם העבודה לפנות לייעוץ פסיכיאטרי. דיוויד מגלה שגם בישראל הרוצח שב לתקוף ומשטרת ישראל מתחילה בחקירה בתקווה שתשים את ידה על הרוצח המסתורי העלום אשר מצליח כבר במשך שנים לרצוח בלי שזהותו תתגלה.

מי הוא אותו רוצח סדרתי ומה הקשר שלו לדיוויד? את כל התשובות תמצאו בספר המתח המתעתע: "ללא כותרת"!

הספר כתוב היטב. הוא מאוד קולח ונקרא במהירות, בשטף ובעניין רב. הפרקים קצרים וקצביים והדמויות מסתוריות ומתעתעות. חשבתי שיש בידי ניחוש לבאות כבר בשלב מוקדם של הקריאה. אבל המסקנות שלי היו מוטעות. דבר שמעיד על טיבו של הספר שהצליח לבלבל ולהפתיע ממש עד לפרק האחרון. 

שורה תחתונה: לפניכם ספר מתח קצר, קולח וקולע שיפגיש אתכם עם דמויות מתעתעות ויספק לכם עלילה עם לא מעט תפניות! 

149 עמודים
עריכה: גילי תל-אורן
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...