יום חמישי, 20 באפריל 2023

דמי הגנה

דמי הגנה / מנחם רובינשטיין


תכירו את אלי, עו"ד במקצועו שאחרי 15 שנה במקצוע החליט לצאת לדרך חדשה מאחר והגיע למסקנה כי אין חדש תחת השמש והשינוי המיוחל לא נראה באופק. הוא משנה את חייו הן מבחינה תעסוקתית והן מבחינה אישית. הוא התגרש ועבר להתגורר בדירה שכורה ובהחלטה רגעית החליט לרכוש בית קפה במתחם גן העיר בתל אביב, אותו הוא נהג לפקוד באופן קבוע. אלי חשב שהולכים להיות לו כעת ימים שלווים ורגועים בניהול בית הקפה אבל הוא טעה בגדול.

הכול התחיל כשלעסק החדש שלו הגיעו שני גברים בעלי חזות מאיימת אשר דרשו שישלם להם דמי חסות בתמורה להגנת בית הקפה שלו. תחילה, אלי סרב לעשות כן וחשב כי אולי כאן יסתיים הנושא. אבל אז הבין כי לארגון הפשע אשר לוקח דמי הגנה מכל העסקים בגן העיר, אין כל כוונה לוותר לאלי וכי אם יסרב לשלם העסק שלו ולא רק הוא, עלולים להיות בסכנה. 

אלי שהעולם התחתון כלל לא זר לו מתוקף מקצועו לרבות השנים, מחליט לפנות למשטרה ולהגיש תלונה על ניסיון הסחיטה. אבל דווקא בשל היכרותו המוקדמת עם הביורוקרטיה והקשיים הצפויים בדרך ולאור הגילוי כי יש כנראה במשטרה מודיע לארגון הפשע, הוא מחליט לפעול מאחורי הקלעים בכדי למנוע מהעבריינים לאיים עליו ועל שאר העסקים במתחם גן העיר בתל אביב. הוא רק לא תיאר לעצמו שהוא הולך לחזות במו עיניו ביריבות מסוכנת ובלתי נשלטת בין עבריינים, שתעמיד אותו בסכנה. 

האם יצליח במשימה שאליה יצא ויצליח להשיב את השקט לחייו החדשים? תקראו את הספר ותגלו!

הספר מאוד מעניין וקולח ולוקח את הקוראים אל נבכי העולם התחתון, המאבקים הפנימיים, האיומים וניסיונות ההשתלטות של ארגונים על אזורים. הספר כתוב ברהיטות רבה ושומר על עניין לכל אורכו. אלי, גיבור הספר מכיר מקרוב את עולמם של העבריינים ואת האופן שבו פועלת מערכת הצדק. בנחישותו להחזיר את השקט לחייו הוא נעזר בידידים טובים שעוזרים לו לקבל תמונה ברורה יותר של המצב שמולו הוא מתמודד. כמו כן, הוא עוקב בזהירות יתרה אחר העבריינים תוך כדי שימוש בתחפושות ואף שכירת דירה הנמצאת במקום אסטרטגי בסמוך למשרדו של ראש הארגון. משימה מורכבת לפניו, אבל אם זה תלוי בו, הוא מתכוון להתמיד בה עד שישיג את מטרתו. 

שורה תחתונה: "דמי הגנה" לוקח את הקורא אל נבכי העולם התחתון ומציב את גיבורו במרכזה של מלחמה פנימית בין ארגוני פשע העומדת לצאת מכלל שליטה!

222 עמודים
עריכה לשונית: בני מזרחי
טפר הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...