יום שבת, 22 באפריל 2023

אני אשרוד

אני אשרוד / דנה

עלילת הספר מתרחשת במציאות בדיונית אשר בה לאחר אסון אפוקליפטי העולם התחלק לשניים. החלק הכפרי שבו יושביו עניים וחיים עם מחסור בחשמל, מים, גז ואוכל והחלק העירוני שבו נמצאת הממשלה אשר מנהלת את הכל על פי רצונה.

חלפו 12 שנים מאז אותו יום שחור שבו החיים של סאם ושל כל התושבים השתנו מן הקצה אל הקצה. סאם נעקרה מבית חם ואוהב ומצאה את עצמה נלחמת על הישרדותה. היא עומדת בראש מחתרת ומגלה כי ישנם שם בחוץ שישה בני נוער אשר בדמם קיים נסיוב, ואם תצליח לאתר את כל הנערים והנערות ולאחד את דמם, יהיה ניתן לפתוח קופסה שטמון בה הכלי שיאפשר לקרקע של החלק הכפרי לחזור ולהניב פירות וירקות כמו בימים של לפני האסון, מה שיכול לשנות לגמרי את כללי המשחק.

אם סאם תצליח לגרום לאדמה בחלק הכפרי להפיק פרי, יהיה בידיהם של תושבי חלקת הכפר כוח רב מול חלקת העיר. הם כבר לא יהיו תלויים בחסדיהם והחיים יכולים להשתפר באופן משמעותי. מה שהיה נראה כעתיד שחור וקודר יכול להפוך לעתיד טוב יותר. אבל על מנת שיהיה ניתן לחלום על השינוי המיוחל, סאם צריכה להתחיל באיחוד ששת הצעירים הזרים זה לזה. אותם צעירים כלל לא מודעים לעובדה כי בידם נמצא המפתח לשנות את הגורל הנורא שנכפה עליהם 

האם סאם תצליח לאתר את ששת הנערים והנערות? תקראו את הספר ואולי תגלו!

מדובר ברומן דיסטופי לנוער הכתוב בצורה מעניינת וקולחת. יש בו עלילה קצבית ודמויות שונות ומגוונות אשר לכל אחת מהן סיפור אישי שנחשף תוך כדי התקדמות העלילה. ששת הצעירים אשר העתיד תלוי בהם צריכים לשתף פעולה, דבר מורכב כשמדובר בצעירים הזרים זה לזה. יהיה עליהם לבטוח האחד בשני על מנת שמשימתם תצליח וזו לא הולכת להיות משימה פשוטה. הסיפור מועבר בגוף ראשון כשבכל פעם אור הזרקורים מופנה לדמות אחרת, דבר המוסיף לחוויית הקריאה. סוף הספר אינו סגור ומשאיר טעם של עוד.

320 עמודים
עריכה: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2022




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...