יום רביעי, 3 במאי 2023

ברידג'רטון - הצעה מג'נטלמן

ברידג'רטון - הצעה מג'נטלמן / ג'וליה קווין

משפחת ברידג'רטון חוזרת לחיינו עם הספר השלישי אודות קורותיהם של האחים לבית ברידג'רטון. הפעם, במרכז העלילה נמצא בנדיקט ברידג'רטון. אמא שלו כבר מחכה ליום שבו יודיע לה על אירוסיו הקרבים, אבל בנדיקט עוד לא מצא את האישה המיועדת לו. אבל זה הולך להשתנות בעקבות עוד נשף שהברידג'רטונים אירחו בביתם שנועד להציג את כל הרווקים והרווקות של החברה הגבוהה.

לנשף מגיעה גם סופי בקט. היא כלל לא נמנית עם אנשי החברה הגבוהה אבל בעזרתן של כמה משרתות בעלות לב זהב, היא מצליחה להגשים חלום ולהעביר מספר שעות בנשף השנתי מוקפת בכל האנשים הזוהרים. סופי היא בתו הלא חוקית של רוזן שהלך לעולמו בטרם עת. הרוזן מעולם לא הכיר בה כבתו. הוא נישא לאישה נוקשה שנכנסה לביתו עם שתי בנותיה. סופי בזמנו חשבה שכעת יהיו לה שתי חברות חדשות שלצידן תוכל לבלות בנעימים ממש כאילו היו אחיותיה, אבל לאימן חסרת הלב היו תוכניות אחרות עבורה. 

ממש כמו האם החורגת בסיפור "סינדרלה", היא התייחסה לסופי כאל משרתת. התאכזרה אליה בלי סוף ומילאה את ימיה בעבודות רבות. לכן, סופי כל כך שמחה להעביר ערב אחד בנשף הנוצץ ולהרגיש לשם שינוי שמחה ומאושרת. העובדה כי מדובר בנשף מסיכות שיחק לטובתה והיא בקלות יכלה להסוות את זהותה. אבל גם עם פנים מוסתרות היא הצליחה ללכוד את מבטו המעריץ של בנדיקט ברידג'רטון. סופי הוקסמה אף היא מהרווק המבוקש והמשיכה שלהם זה לזו הייתה עוצמתית במיוחד.

אבל שוב כמו סינדרלה, גם סופי הייתה צריכה להיעלם במהירות לפני חצות ולחזור לחייה העגומים. לפחות יש לה את הזיכרון המתוק מבנדיקט. אבל גם אם חשבה שלא ישובו להיפגש עוד לעולם, הגורל רצה אחרת, רק שהפעם בנדיקט יפגוש בסופי במדי משרתת ועם פנים חשופות.

האם סודה מנשף המסכות עומד להתגלות? את התשובה תמצאו בספר המתוק: "הצעה מג'נטלמן"!

איזה ספר מהנה! יש בו רומנטיקה, מעט אירוטיקה וכימיה מופלאה בין הדמויות הראשיות אני ממש אוהבת את סדרת הספרים אודות משפחת ברידג'רטון. כל ספר בסדרה מתייחס לזוג אחר בעלילה ולכן, ניתן לקרוא כל ספר גם כיחיד, אם כי אני ממש ממליצה על כל הספרים כי כולם נפלאים. ג'וליה קווין כותבת מעולה. היא מצליחה לתאר בצורה חיה ומשכנעת את דמויותיה הכובשות.

בתחילת כל פרק, ליידי וויסלדאון המסתורית ממשיכה לשתף את קוראיה לגבי כל הרכילויות הטריות ביותר אודות אנשי החברה הגבוהה. עושה רושם שבקרוב מאוד זהותה תתגלה או אולי היא סתם מהתלת בנו הקוראים ונמשיך לשחק במשחק הניחושים עד שהאמת תצא לאור. מה שבטוח, אני כבר מחכה בקוצר רוח לקרוא על הזוג הרומנטי הבא בתור.

שורה תחתונה: "הצעה מג'נטלמן" מביא לנו את הגרסה הברידג'רטונית של "סינדרלה" ואתם ממש הולכים לאהוב אותה!

387 עמודים
מאנגלית: יפעה הדר
הוצאת אהבות
שנת הוצאה: 2022 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...