יום חמישי, 28 בדצמבר 2023

כל הדרכים מובילות לרומא

כל הדרכים מובילות לרומא / שרה אדמס


כשראיתי את שם הספר חשבתי שהעלילה הולכת לקחת אותי לטיול מהנה באיטליה. אבל מסתבר שלא חייבים לטוס עד לרומא שבאיטליה בשביל מעט רומנטיקה נפלאה וכובשת. אפשר למצוא אותה גם בעיירה קטנטונת עם אוכלוסייה מצומצמת שמקבלת את אורחיה בזרועות פתוחות. תשאלו את אמיליה. אז מי היא בעצם אמיליה? 

אמליה, המוכרת יותר בשם הבמה שלה "ריי רוז", היא זמרת מפורסמת העומדת לצאת בעוד מספר שבועות לסיבוב הופעות עולמי. אבל עד אז היא מחליטה להתנתק קצת, בעיקר מהסוכנת שלה ומשומרי הראש ולהעביר מעט זמן לבדה. היעד הנבחר הוא רומא וזאת בעקבות סרט של אודרי הפבורן אותה היא מעריצה. אבל מאחר ורומא שבאיטליה רחוקה מידי היא מתפשרת על עיירת רומא שבקנטקי. 

כבר זמן מה שאמיליה מרגישה כבויה ומדוכאת. לשיר כבר לא משמח אותה כבעבר והיא מרגישה בודדה. היחסים עם אמה העכירו כבר לפני מספר שנים ומעיק עליה שהסוכנת שלה מנהלת לה את החיים ולא מאפשרת לה לבחור את בחירותיה. אלו הן הסיבות לנסיעתה החפוזה. אבל כבר בהתחלה העניינים משתבשים כשהמכונית שלה שובקת חיים ועוד באמצע הלילה. 

אמיליה מבועתת לחלוטין. היא במקום זר בלי קליטה ובלי שומר ראש. הפחד משתלט עליה וההיסטריה שלה רק מחריפה כשגבר זר מתקרב לרכב שלה ומציע לה עזרה. המחשבות הכי גרועות חולפות בראשה והיא כבר מדמיינת את הזר הגמור כרוצח אכזרי שהולך לסיים את חייה. אחרי שהיא משתכנעת שהגבר העונה לשם נואה הוא לא רוצח סדרתי, היא מוכנה לקבל את עזרתו ואף מתפתה להיענות בחיוב להצעתו ללון בחדר האורחים שלו עד לתיקון רכבה. 

אז אמנם תחילת השהות שלה בעיירת רומא התחילה ברגל שמאל, אבל ככל שהימים חולפים אמיליה מוצאת את עצמה מוקפת באנשים חביבים ומאירי פנים שגורמים לה להרגיש בבית ומפיגים את בדידותה, ובראשם - נואה, קונדיטור חתיך אך זעוף למדי שאט-אט חושף בפניה צדדים נוספים באישיותו שגורמים לה להרגיש דברים שלא הרגישה בעבר. נואה מצידו שומר מרחק מאמיליה כמו מאש. הוא כבר נכווה בעבר ואין לו שום כוונה לאפשר לאף בחורה לשחק לו בלב. 

אז מה מצפה לאמיליה ברומא הקטנה? האם נואה יצליח להגן על ליבו מפגיעה חוזרת? תקראו את הספר ותגלו! 

הספר הזה היה פשוט מקסים וכובש לגמרי! אהבתי את העלילה המתקתקה להפליא ואת הכתיבה הקלילה והמאוד קולחת של הסופרת שגרמה לי לרצות ולקרוא פרק אחר פרק. מקווה שיתורגמו ספרים נוספים של שרה אדמס שהותירה רושם מאוד חיובי בספרה והצליחה ליצור דמויות נוגעות ללב, מרגשות ועם אישיות כובשת. 

הכימיה בין שתי הדמויות המרכזיות הייתה נפלאה וההתרחשויות בחייהן העלתה לי חיוך על הפנים, משהו שלא קורה הרבה בימים אלה אבל איכשהו הספר הזה הצליח ליצור עבורי הסחת דעת מבורכת. אהבתי את דמותו של נואה, גבר חלומי מהאגדות מהמם מבחוץ ועוד יותר מבפנים. אהבתי את הצדדים המגוונים באישיותו, הקשר שלו התומך עם משפחתו והאכפתיות הרבה שגילה לאורך כל העלילה, הן כלפי אחיותיו והן כלפי אמיליה. 

שורה תחתונה: גברים טובים באים מעיירות קטנות!

316 עמודים 
מאנגלית: ניצן לפידות
הוצאת ידיעות ספרים 
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...