יום שבת, 6 ביולי 2024

מלון ההתחלות החדשות

מלון ההתחלות החדשות / אלין הילדרברנד

תכירו את ליזבט קיטון, תושבת האי ננטקט אשר עד לפני שנה עבדה במסעדה מצליחה לצד בן זוגה ב-15 שנים האחרונות. אבל לפני שנה ליזבט נפרדה מהחבר שבגד בה וחיפשה עבודה חדשה שתאפשר לה התחלה חדשה ומבטיחה. היא אכן מצאה את מבוקשה במלון ננטקט שנפתח מחדש אחרי שנים שבהן עמד נטוש. הבעלים החדש של המלון, איש עשיר מלונדון, ממנה את ליזבט למנהלת הכללית שלו והוא נחוש להפוך אותו למלון הכי טוב שיש.
 
השאיפה של בעל המלון היא כי משפיענית אינסטגרם מסתורית הקוראת לעצמה שלי קרפנטר ומפרסמת חוות דעת על מלונות מסביב לעולם, תזכה את המלון ב-5 מפתחות מנצנצים שמשמעותם היא דירוג של 5 כוכבים שאותו אגב היא לא נתנה עד כה לאף מלון. ליזבט מתכוונת לעשות את הכול בכדי להפוך את המלון לסיפור הצלחה. משימה מורכבת, במיוחד מאחר ולמלון יש עבר אפל ובו בשנת 1922 חדרנית צעירה בשל גרייס הדלי נספתה בשריפה שפרצה במלון. יש הטוענים כי נשמתה המיוסרת מעולם לא עזבה את המלון. 

מה קרה לגרייס הדלי? והאם מלון ננטקט יקבל את תשומת הלב שכולם מקווים לה? תקראו את הספר ותגלו! 

הספר היה ממש חמוד בעיני. זהו ספר שתרצו לקחת אתכם לחופשה הקרובה. הוא מהנה, קייצי, כייפי ומאוד קולח. כמו כן, הוא גדוש בדמויות שונות ומגוונות, כשלכל דמות סיפור אישי שמתגלה תוך כדי התקדמות העלילה. יש בעלילה רומנטיקה, נגיעה בעל טבעי לא מוגזמת ובטוב טעם, סיפורים על התחלות חדשות והזדמנות שנייה. יש בסיפור גם סודות כמו המסתורין אשר אופף את דמותה של מבקרת המלונות עם השם הבדוי: שלי קרפנטר. 

חיבתה העצומה של הסופרת לאי ננטקט ממש מורגשת לאורך כל הספר. לכן, עם סיום הסיפור, יחכה לכם נספח בשם "הספר הכחול", אותו מדריך לאי ננטקט שדמותה של ליזבט כתבה עבור אורחי המלון. אז אולי לא באמת תוכלו לנפוש במלון ננטקט הדמיוני. אבל בהחלט תוכלו להכיר לעומק את ננטקט מבעד לעיניה של הסופרת שממליצה על מקומות לינה, בילוי, מסעדות ושלל פעילויות. קריאה מהנה! 

384 עמודים
מאנגלית: תום פררו
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...