יום ראשון, 14 ביולי 2024

אהבת חיי

אהבת חיי / רוזי וולש

תכירו את אמה. היא ביולוגית ימית הנשואה לליאו ואמא לילדה קטנה בשם רובי. כשאמה מתמודדת מול מחלה קשה, ליאו שעוסק בכתיבת הספדים מתחיל לתכנן בעל כורחו את ההספד העתידי לאשתו האהובה. וזה מביא אותו לחפור לעומק בחיי אשתו על מנת שההספד יתאר היטב את האישה שהוא כה אוהב. הוא רק לא תיאר לעצמו שהוא הולך לגלות חלק משמעותי באמה שהוא כלל לא הכיר.

לאמה יש עבר שאותו היא דאגה למחוק לגמרי. היא אפילו הרחיקה לעשות ואף שינתה את שמה, כך, שליאו כלל לא מכיר את השם הקודם שלה. אמה טוענת כי היא באמת לא התכוונה להסתיר מליאו סודות בכוונת זדון. היא אוהבת אותו בכל ליבה ורק נמנעה מלפגוע בו עם חשיפת סודה. אבל כעת, כשליאו הבין שישנו סוד הוא לא מתכוון לעצור עד שיחשוף אותו במלואו. 

מהו סודה של אמה ואיך הגילוי המטלטל ישפיע על כל המעורבים? תקראו את הספר ותגלו!

ממש אהבתי את הספר ששילב בתוכו גם מותחן פסיכולוגי וגם רומן משפחתי עדין ונוגע. העלילה הנהדרת הזו הייתה סוחפת לכל אורכה ונהניתי מפיתוליה והתפתחויותיה הרבות אשר יצרו עניין רב בעלילה שלעיתים הייתה די מתעתעת. יש לא מעט גילויים וחשיפות מעניינים, וגם אם לרוב ניחשתי איך הסיפור יתפתח, אין הדבר פגם בהנאה הרבה שלי מהספר.

דמותה של אמה מרתקת ומורכבת. מצד אחד, היא מצטיירת כמי שמאוד אוהבת ומעריצה את משפחתה. ומצד שני, המעשים שלה מעוררים תהיות לגבי רגשותיה האמיתיים. רק תוך כדי הקריאה אנו נחשפים לטיבה האמיתי. זהו הספר הראשון של הסופרת שאני קוראת ומקווה שיתורגמו ספרים נוספים שלה כי היא כותבת נפלא. ממש התלהבתי מהספר הזה ועל כן ממליצה עליו בחום! 

345 עמודים
מאנגלית: שאול לוין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...