יום ראשון, 10 בינואר 2021

עדיין רווקה / נדין מרימי


בעוד שלושה חודשים מיכל תחגוג את יום הולדתה ה-30. היא רווקה המתגוררת בתל אביב בדירה שכורה, יש לה עבודה טובה ושתי חברות מאוד טובות שאיתן היא נוהגת לדבר על הכל. יש לה גם חבר גיי שהוא החבר הכי טוב שלה ומלווה אותה מגיל הבגרות, אם כי, לעיתים הוא נעלם מחייה בלי הודעה מוקדמת כי ככה הוא מתנהל והיא למדה לקבל אותו כמו שהוא.

שתי חברותיה הטובות של מיכל - שיר וירדן נמצאות במערכת יחסים. האחת כבר נשואה עם ילד והשנייה בדרך לחתונה. מיכל מאוד רוצה להיות במערכת יחסים רצינית ויציבה, אבל למרות כל הניסיונות שלה, היא נותרה לבד ולא פעם יצאה מקשר עם לב שבור שאותו היא ניסתה לאחות עם חצי קילו גלידה בטעם פיסטוק.
זאת אחת הסיבות שהיא החליטה להיפגש עם גברים רק בשביל הסקס בלי כל מחוייבות, מה שמבטיח שהלב שלה יוותר בשלמותו ובלי הרעלת סוכר מיותרת.

אבל כשעומדים לאשר בכנסת חוק חדש לפיו כל אישה המגיעה לגיל 30 ועודנה רווקה, נדרשת להיכנס למוסד סגור לשם טיפול ברווקותה, היא נחרדת, נלחצת ורוצה מאוד למצוא את האחד שאיתו תוכל לחלוק את חייה.
נותרו לה רק עוד 90 ימים עד שהחוק יכנס לתוקפו שזה גם למעשה תאריך יום הולדת ה- 30 שלה.

האם מיכל תצליח למצוא את האחד שירעיד את ליבה בלי שישבור לה אותו? או שמא תמצא את עצמה במוסד סגור לרווקות?

מיכל מספרת על גבר מקסים ויפה תואר בשם סטפן, שרמנטי ורומנטי, ממש חלומה של כל אישה, עמו היא חווה רגעים קסומים ובלתי נשכחים.
אז למה בכל זאת זה לא עובד בינה לבין סטפן אתם שואלים? תקראו את הספר ותגלו!

איזה יופי של ספר! הוא קצר וקולע, קליל ומתקתק, הכתיבה טובה, זורמת וקולחת ומאוד נהניתי לקרוא אותו! ברגע שמתחילים בקריאה קשה להפסיק, כך, שקרוב לוודאי תמצאו את עצמכם קוראים את הספר ברצף עד לסיומו, כמו שקרה לי.

זהו סיפור על רווקה בשנות האלפיים, תקופה שבה אם את עדיין לבד בגיל 30 אז ישר חושבים שמשהו לא בסדר בך. הסביבה מתערבת, חוקרת, מחטטת, מנסה להכיר לך גברים, כאילו שמדובר באיזה פשע להישאר רווקה אחרי גיל 30. מיכל נאלצת להתמודד עם הלחץ המופעל עליה, כל החברות שלה נמצאות במערכות יחסים, הדודה שלה מנסה להכיר לה את כל הטיפוסים הכי הזויים שיש, הודעות הספאם לא מפסיקות להתריע בפניה על כך שהשחלות שלה כבר לא צעירות. כל אלו ועוד יוצרים סיפור נהדר, משעשע, שנון ונוגע ללב.

זהו ספרה הראשון של נדין מרימי בת ה- 32, שהינה בלוגרית, כותבת רשת, משפטנית וקופירייטרית במשרד פרסום.

שורה תחתונה: זהו סיפורה של רווקה בת 30 אשר לאהבה ליבה חפץ, אך חושש לרסיסים להתנפץ. ועל חוק חדש השולח רווקות למוסד סגור לטיפול במצבן, ומאיץ ברווקות לאתר את גבר החלומות. 

172 עמודים

עריכה: ניצן בן אברהם

הוצאת ספרי ניב

שנת הוצאה: 2020

                                                     
                                                             


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תכלת שחורה

תכלת שחורה / נטלי בירקן תכירו את שירה. היא עברה טלטלה בחייה כשבעלה האהוב, ארז נפצע אנושות במהלך שירותו במילואים והפך לסיעודי. הוא אינו מתקשר...