יום ראשון, 10 בינואר 2021

 הסתיו של מיכאלה / יוסי אבני-לוי


מיכאלה היא רווקה בתחילת שנות ה-50 לחייה אשר עובדת בשגרירות ישראל בנובי גראד שבסלאביה בתפקיד ממונה זמנית וממלאת מקומו של השגריר. היא גרה כבר שנתיים בנובי גראד בבית מפואר עם שומרים ואנשי ביטחון אשר מלווים אותה בכל צעד שהיא עושה ושומרים על בטחונה. מיכאלה היא אישיות מאוד מכובדת וזוכה לקבלת פנים חמה משלל דמויות בכירות. אבל למרות שגרת החיים התזזיתית שהיא מנהלת, מיכאלה היא בסופו של יום אישה מאוד בודדה.

זאת הסיבה שכאשר היא פוגשת בבחור סלאבי צעיר בשם מרקו, היא נשבית בקסמיו כמעט מיד. הפעם הראשונה שבה מיכאלה ראתה אותו הייתה במכון לעיסויים רפואיים. מיכאלה סבלה מכאבים בגב התחתון ומרקו היה המעסה. היא קבעה תור נוסף, אבל אז נודע לה למרבה האכזבה שמרקו כבר לא עובד שם. מיכאלה מזמינה את מרקו לביתה לצורך העיסוי הרפואי, ומהר מאוד המפגשים בין השניים הופכים למפגשים מיניים סוערים במיוחד.

מרקו הוא צעיר בטלן, נרקיסיסט וחסר דאגות. הוא בא ממשפחה ענייה, והכסף שמיכאלה נתנה לו בתמורה לעיסוי הלהיב אותו. בזמנו הפנוי הוא נוהג לשתות ולשכב עם נשים צעירות, ולכן, הוא הגיע למסקנה שיכול לצאת לו הרבה כסף מההיכרות שלו עם מיכאלה.

הקשר המיני שהתפתח ביניהם מסעיר את עולמה של מיכאלה שמרגישה מאושרת אחרי תקופה ארוכה של בדידות. ומרקו מצידו מוקסם מסגנון החיים של מיכאלה ותאוות הבצע שלו שבה ומתעוררת לחיים.
מה שהתחיל במפגשים אירוטיים יצריים, הולך ומתפתח למשהו מסוכן במיוחד שאף אחד מהמשתתפים לא יכול היה לתאר לעצמו את הכיוון שאליו נושבת הרוח.

איזו תפנית בעלילה התרחשה בעקבות המפגשים המיניים של מיכאלה ומרקו? תקראו את הספר ותגלו!

הספר כתוב היטב, העלילה זורמת וקולחת והדמויות בה מרתקות, אם כי פחות התחברתי לתיאורים המיניים הבוטים שלא השאירו כל מקום לדמיון. לאחר כמחצית הספר, העלילה צוברת תאוצה בעקבות תפנית מסקרנת בעלילה, ובהתאם לכך גם העניין שלי בספר התעצם.

מאוד חיבבתי את דמותה של מיכאלה אשר בדידותה הביאה אותה לקבל החלטות פזיזות ונמהרות. היא תוארה כאישה לבבית שקשה שלא לחבב. גם דמויות המשנה שעימם היה למיכאלה אינטראקציה הוסיפו עניין לעלילה והבליטו אף יותר את ייחודה של מיכאלה.

שורה תחתונה: זהו סיפור על אישה בוגרת ובודדה שחולמת על אהבה וצעיר ייצרי ושאפתן שחולם על סקס וכסף. המפגש ביניהם מבטא את שאיפותיהם, אך, מתפתח לכיוון אפל במיוחד!

365 עמודים
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2020
                                         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תכלת שחורה

תכלת שחורה / נטלי בירקן תכירו את שירה. היא עברה טלטלה בחייה כשבעלה האהוב, ארז נפצע אנושות במהלך שירותו במילואים והפך לסיעודי. הוא אינו מתקשר...