יום ראשון, 10 בינואר 2021

 מושלם / קולין הובר


הפעם הראשונה שבה קווין וגרהאם נפגשו הייתה ביום מאוד קשה בשביל שניהם. קווין הגיעה לביתו של ארוסה בכדי להפתיע אותו, והיא מאוד הופתעה למצוא את גרהאם, שהיה אז זר גמור עבורה, מתהלך מצד לצד בעצבנות מול דלתו של ארוסה. גרהאם חשף בפניה ההמומות שהבת זוג שלו נמצאת כרגע בבית עם הארוס שלה. וכך, ביום שבו גילו על בגידת בני זוגם, קווין וגרהאם נפגשו לראשונה.

זמן מה לאחר מכן, השניים שבים להיפגש והם מאוד לא אדישים זה לזו. הפעם הם פותחים בדף חדש אחרי שהותירו את האקסים הבוגדניים אי שם מאחור. הם מתחילים במערכת יחסים שמובילה לאהבה גדולה, כזו שלא הייתה להם קודם לכן, וגורמת להם להבין שכל מערכות היחסים שהיו להם לפני, לא היו הדבר האמיתי. אהבתם מובילה אותם לחתונה ולתכניות רבות לעתיד.

אבל גם לזוג כל כך אוהב כמו קווין וגרהאם, יש כשלים במערכת היחסים. נסיבות החיים מובילות אותם לדרך קשה ומטלטלת שכלל לא בטוח שאהבתם תספיק בכדי שיצלחו אותה.

אז איך קרה שזוג כל כך מושלם, מלא אהבה, תשוקה ומסירות, מגיע למצב שבו נישואיהם נמצאים בסכנה?
את התשובה לכך תמצאו בספר המרגש והמטלטל: "מושלם"!

איזה ספר מרגש! אין ספק שקולין הובר יודעת לכתוב והדמויות בספר הן כל כך מקסימות ושובות לב. העלילה המסופרת בגוף ראשון, נעה בין העבר וההווה, העבר- תחילת מערכת היחסים של קווין וגרהאם, ההווה – המצב הבעייתי ביניהם 7 שנים לאחר מכן בהיותם זוג נשוי. הסיפור ממחיש את החשיבות הרבה בצורך לדבר על הבעיות בין בני הזוג ולא לשמור את הדברים בבטן. הבעיה הרי לא נעלמת ובסופו של דבר תהפוך רק ליותר גדולה ולעיתים אף למשהו בלתי ניתן לגישור.

מאוד אהבתי את הספר! הסיפור של קווין וגרהאם כל כך עוצמתי ומרגש ויחד עם זאת גם עצוב, טעון ומורכב. אי אפשר להישאר אדישים לזוג המקסים הזה שהצליח לסחוף ולרגש אותי עם סיפורם המטלטל. קחו בחשבון כי רוב הסיכויים שבמהלך הקריאה תזדקקו לטישו צמוד אליכם.

שורה תחתונה: קולין הובר חוזרת עם סיפור מרגש על אהבה גדולה ועל נסיבות החיים אשר מאיימות להכריעה.

367 עמודים
מאנגלית: שאול לוין
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2020
                                                                       

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תכלת שחורה

תכלת שחורה / נטלי בירקן תכירו את שירה. היא עברה טלטלה בחייה כשבעלה האהוב, ארז נפצע אנושות במהלך שירותו במילואים והפך לסיעודי. הוא אינו מתקשר...