יום ראשון, 10 בינואר 2021

 פיסת חיים / סיון לוי


בספר הביכורים שלה, סיון לוי מציגה בפני הקוראים סיפורים המורכבים מטקסטים וסיטואציות מהחיים. חלקם לקוחים מתוך חייה הפרטיים, בעוד שחלקם האחר הינם סיפורים דמיוניים, כאלה המדברים על מצבים שונים בחיים שיכולים להתרחש בחיים של כל אחת ואחד מאיתנו.

הכותבת מספרת על עצמה, על הקשר שלה עם הוריה ואחיה, וגם על אירועים אשר חוותה מילדות ועד בגרות שהשפיעו עליה והביאו לעיצוב דמותה והפיכתה לאישה שהיא כיום. חלק מהטקסטים מועברים בחרוזים ולאחדים מהם מצורפות תמונות ברוח הטקסט.

הרבה מן הטקסטים מאוד דיברו אלי וגם יכולתי להזדהות עם הרבה סיטואציות. אהבתי את הכתיבה הקולחת, בגובה העיניים, שמדברת על מצבים שאנו כחברה נתקלים בהם ביום יום. כמו למשל נושא הבריונות ברשת וכוחן העצום של המילים, ההליכה עם הזרם כנגד הרצון האישי בשביל לא להיות שונה ולחוות דחייה, יופי חיצוני מול יופי פנימי, חלומות והגשמתם כנגד כל הסיכויים, קבלת השונה, דימוי הגוף, ההבדל בין תמונה שמצלמים במצלמה לבין תמונה שנחקקת בזיכרון ועוד נושאים מגוונים ומעניינים.

כשם הספר, אלו הן פיסות חיים אשר מרכיבות תמונה גדולה וחדה של החיים עצמם.

172 עמודים
עריכה: גילי תל אורן
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2020
                                                 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תכלת שחורה

תכלת שחורה / נטלי בירקן תכירו את שירה. היא עברה טלטלה בחייה כשבעלה האהוב, ארז נפצע אנושות במהלך שירותו במילואים והפך לסיעודי. הוא אינו מתקשר...