יום שבת, 6 בפברואר 2021

 תחתוך ותברח / מרי ברטון


פיית' מקינטייר היא חוקרת רפואית העובדת במכון הפתולוגי שבטרוויס, טקסס. מתוקף עבודתה היא רגילה לראות מראות קשים ועל כן היא לא מופתעת בקלות, אבל צפויה לה הפתעה גדולה בעקבות שיחת טלפון מטקסס ריינג'ר מיטשל היידן, אלמן בעל מראה קשוח שעימו פיית' מנהלת קשר מיני ללא מחויבות. היידן מספר לה על אישה בשם מייסי קרואו שנדרסה בתאונת פגע וברח ונמצאת בבית החולים כשהיא מתנדנדת בין חיים ומוות.

כשפיית' מגיעה לבית החולים, שום דבר לא מכין אותה למהלומה שנוחתת עליה. מתברר שמייסי נראית בדיוק כמוה. פיית' ומייסי דומות זו לזו כמו שתי טיפות מים. פיית' ידעה מגיל צעיר שהיא מאומצת, אבל מעולם לא ידעה שיש לה קרובי משפחה ביולוגיים. הוריה לא אהבו לדבר על נושא האימוץ, ועל כן, לא ידעה שום פרט על הוריה הביולוגיים.

האישה שנפגעה קשה, מייסי קרואו, היא סוכנת אף-בי-איי אשר הגיעה לטקסס בעקבות רצח אביה, ג'ק קרואו. כשמייסי ביקרה בקרוואן שהיה שייך לאביה היא מצאה טלפון חד פעמי שהותיר רמזים אשר הובילו את מייסי אל עבר מסלול לא ידוע שתוצאותיו העמידו אותה כעת בסכנת חיים.

פיית' והיידן נחושים לגלות מי דרס את מייסי ולמה, והאם יש לזה קשר לרצח של אביה של מייסי, ג'ק שנרצח באכזריות. פיית' מקווה שהחקירה גם תשפוך אור על הסודות בנוגע לעברה. הרי ברור לה שיש סודות....היא רק לא מתארת לעצמה עד כמה הם מטלטלים!

מה פיית' תגלה על מייסי ועל עצמה? מי ניסה להרוג את מייסי ולמה? ואיך כל זה מתקשר לנערה הנעדרת מביתה כבר שלושה חודשים? את כל התשובות תמצאו בספר המתח המוצלח: "תחתוך ותברח"!

אם מתחשק לכם לקרוא ספר מותח ומצמרר שיטריד את מנוחתכם, הספר הזה הוא בדיוק בשבילכם! העלילה קצבית, תזזיתית ומלאת תפניות וככל שהיא מתקדמת, כך המתח רק הולך ועולה. אם כי, ברגע שהכי פחות מצפים, המתח נשבר באופן מפתיע למדי.

תוך כדי הקריאה ניסיתי לנחש איך תתפתח העלילה, ורק כשהגעתי לשליש האחרון של הספר הצלחתי לצמצם בצורה משמעותית את ניחושיי, וגם כשהתברר לי שהניחוש נכון, אין הדבר גרע מההנאה ויש מצב שגם אתם תיוותרו עם הספקות עד השנייה האחרונה.

שורה תחתונה: כפתולוגית, פיית' ראתה לא מעט זוועות ועל כן קשה להפתיע אותה בקלות, ובכל זאת, היא הולכת להיות מופתעת מאוד ולגלות כי הזוועה האמיתית נמצאת היכן שלא מצפים לה!

371 עמודים
מאנגלית: דורית שטיינר שריג
עריכת תרגום: שרון צוהר
מטאור הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...