יום חמישי, 18 במרץ 2021

 פריטת מיתרי הלב / הייזל פריור


עלילת הספר מתרחשת באקסמור שבאנגליה ונפתחת במפגש מקרי באסם מבודד בין אלי, עקרת הבית ודן, בונה הנבלים.

אלי נשואה לקלייב והיא די מרוצה מחייה. אמנם לה ולבעלה אין ילדים, אבל היא אוהבת את ביתה ואת בעלה. היא כותבת שירים כתחביב ונהנית לטייל בטבע. באחד משיטוטיה, היא מוצאת את עצמה מול אסם מבודד, האסם של דן.

דן גם הוא מאושר בחייו. הוא מתגורר לבד באסם ובונה ברוב שעות היום נבלים ייחודים ומקסימים. דן הוא טיפוס מתבודד. הוא לא אוהב להיות בחברת הרבה אנשים. טוב לו להיות לבד, לצעוד בין העצים, לאסוף חלוקי נחל ולספור נמלים. הוא גבר יפה תואר, תמים וחף מכל רוע. נקודת מבטו על העולם שונה וחריגה, ולמרות שלעיתים הוא מתקשה להבין סיטואציות מסוימות, דן הוא בן אדם חכם ורגיש.

אלי נכנסת לאסם של דן ומוקסמת מהנבלים שהוא בנה בכישרון רב. בזמן שאלי בוחנת את הנבלים הייחודיים, דן בוחן את צבע שערה, צבע עיניה ואת צבע הגרביים המבצבצות מנעליה. השניים משוחחים קצרות ודן מחליט לתת במתנה לאלי נבל. אלי מתלהבת מרעיון הנגינה בנבל, אבל בעלה קלייב מתלהב מכך הרבה פחות.

מחוותו הנדיבה של דן מובילה להשתלשלות של אירועים, חלקם טובים, חלקם רעים. כמו כן, מתגלים סודות שישנו את חייהם של המעורבים בהם לעד. וכל זאת מתרחש בתפאורת עיירת אקסמור שבה הטבע נחשף במלוא הדרו.

על כריכת הספר כתוב "הספר המקסים של השנה!" ואני מסכימה לחלוטין! זה באמת קסם של ספר עם דמויות נפלאות, אנושיות ומכמירות לב. נהניתי מאוד מכל פרק ופרק. העלילה מסופרת בגוף ראשון בקולותיהם של אלי ודן. לכל אחד מהם קול ייחודי המשקף את. אופיו ואת מחשבותיו. אלי רגישה ועדינה, ודן מאוד רגיש ומקסים באישיותו הכובשת.

הופתעתי מאוד מכך שמדובר בספר הביכורים של הסופרת. זה לא מורגש כלל בכתיבתה שלדעתי היא נהדרת, עדינה, מרתקת ומלאת רגש. מאוד ממליצה על הספר היפהפה הזה שמעלה חיוך ומחמם את הלב.

שורה תחתונה: פריטת מיתרי הלב הוא ספר מקסים עם דמויות כובשות שבהחלט פורטות על מיתרי הלב.

315 עמודים
מאנגלית: אביגיל בורשטיין
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...