יום שבת, 20 במרץ 2021

לעזאזל

 לעזאזל / עינת א. שמשוני


העלילה מספרת את סיפורה של ענבר אשר בהיותה בת 35 בלבד הופכת לאלמנה . אורן, בעלה של ענבר מת בתאונת דרכים מסתורית, והותיר את ענבר שבורה וכואבת עם שני ילדים צעירים. היא מבינה כי למרות הקושי, עליה לאסוף את השברים ולהיות חזקה עבור ילדיה שכבר איבדו הורה אחד.

חנן, שהינו שוטר, מי שהיה לחברו הטוב של אורן, חושף בפני ענבר פרטים חדשים אודות התאונה שבה אורן מצא את מותו, והיא מגלה כי ישנם דברים בנוגע לאורן שהיא לא הייתה מודעת אליהם. היא נאלצת להתמודד מול סחיטה ואיומים בשל סירובה לשלם עבור פרוטקשן של העסק שבעלה הותיר אחריו וכעת נותר לטיפולה.

ענבר לא מוכנה להיכנע לאיומים. היא מסרבת להשלים עם המצב שנכפה עליה ומזדעזעת לגלות שאפילו למשטרה אין פתרונות זמינים עבורה. היא נחושה לפעול בכדי לשנות את המצב ולא לאפשר לאחרים להכתיב את חייה.

האם תצליח או שהכול ילך לעזאזל? תקראו ותגלו!

הספר כתוב היטב, הוא מאוד זורם וקולח ומציג עלילה קצבית ומעניינת שיודעים איך היא מתחילה, אך, בכלל לא ברור איך תיגמר. הספר מתאר את הלך הרוח של החיים בדרום הארץ בנגב. מקום עם חוקים משלו, היכן שהגרים בו יודעים כי אם לא ישלמו עבור שמירה בבית העסק, הם יספגו פגיעה ברכושם. אף אחד לא יודע איך להתמודד עם המצב. בעל כורחם הם משלמים את כספי הסחיטה כי זו הדרך היחידה שתאפשר להם לנהל את העסקים שלהם בשקט.

אבל ענבר לא מוכנה להמשיך ולשתוק. היא דבקה בדעותיה ונחושה לצאת למאבק כנגד כל הסיכויים, ובמאבקה היא נחשפת למציאות סבוכה וקודרת במיוחד.

שורה תחתונה: רומן קצבי ותזזיתי על אישה שלא מוכנה להיכנע לחוקים הלא כתובים של ארגון פשיעה.

280 עמודים
עריכה ספרותית: דפנה שחורי
עריכה לשונית: תמר וינברג
הוצאת געש ספרים
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...