יום ראשון, 21 במרץ 2021

נשימה אחרונה

נשימה אחרונה / רוברט ברינדזה


רוברט ברינדזה חוזר עם הספר הרביעי בסדרת מפקחת הבילוש אריקה פוסטר והוא שוב מוכיח כמה טוב הוא יודע לכתוב!

אריקה מוצבת בתחנת המשטרה של ברומלי ומתגעגעת לימים יותר מסעירים שבהם עבדה בשטח ותפסה רוצחים אכזריים. בתפקידה הנוכחי היא רק עסוקה בעבודה משרדית משמימה ומקללת כל דקה שלה שם.

כשגופה מרוטשת של אישה צעירה מתגלה בתוך פח אשפה, אריקה לא חושבת פעמיים והיא מגיעה לזירה למרות שהיא כלל לא אמורה להיות שם. היא נחושה להצטרף לצוות החקירה ובטוחה שתוכל לשים את ידיה על הרוצח האכזרי, היות ומצאה קשר בין מקרה הרצח הנוכחי לבין מקרה רצח בלתי מפוענח שהתרחש בשנה שעברה. בשני המקרים הצעירות היו בעלות חזות דומה, הושארו בתוך פח אשפה והפצעים על גופותיהן היו מאוד דומים.

בזמן שאריקה וצוותה מנסים למצוא קצה חוט אשר יוביל אותם לרוצח, אותו רוצח מצמרר כבר מצליח ללכוד צעירה נוספת, וכמו במקרים הקודמים, הוא יצר איתה קשר באמצעות הרשתות החברתיות, התחזה לאדם אחר והצליח ליזום מפגש עם הקורבן.

אריקה מאוד טובה במה שהיא עושה, אבל האם היא תצליח לתפוס את הרוצח לפני שיתרחש הרצח הבא? את התשובה תמצאו בספר המתח הנפלא: "נשימה אחרונה"!

אני מאוד אוהבת את סדרת הספרים בכיכובה של אריקה פוסטר! כל ספר מצליח להתעלות על קודמו ושוב מצאתי את עצמי ממוגנטת לספר בלי רצון להפסיק לקרוא עד שאגלה מה יקרה בסופו.

ברינדזה כותב נפלא! הוא רוקם עלילה קצבית ומותחת שקשה להתנתק ממנה. הפעם הוא שם דגש על הסכנות הרבות שקיימות באינטרנט, ועל הקלות הבלתי נסבלת שבה ניתן לאסוף מידע אישי שאותו הגולשים מעלים בעצמם ולא מודעים לכמה שהם נחשפים וחושפים אודות חייהם הפרטיים.

מלבד העלילה המעולה , גם התרגום משובח, ומה שנותר לי כעת הוא רק לחכות בקוצר רוח לספר הבא בסדרה! מסקרן אותי מאוד לקרוא עוד אודות אריקה ועל המקרים הבאים שיגיעו לידיה ובנוסף, איך יתפתחו חייה האישיים, כי את חקירות הרצח מלווים גם ההתפתחויות בחייה של אריקה.

שורה תחתונה: ספר מתח משובח אשר בו הצעת דייט מפתה ומזמינה תהפוך להיות הסיוט הכי גדול ואולי גם לנשימה האחרונה!

357 עמודים
מאנגלית: ירון פריד
רימונים הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...