יום רביעי, 16 ביוני 2021

סיפור האהבה של המהפנטת

סיפור האהבה של המהפנטת / ליאן מוריארטי


תכירו את אלן, רווקה בת 35 ומהפנטת במקצועה. הרבה אנשים מרימים גבה כשמגלים במה היא עוסקת. הם בטוחים שהיפנוזה היא שטות אחת גדולה. אבל אלן לוקחת מאוד ברצינות את עבודתה ויש לה לא מעט לקוחות שסומכים עליה. היא מתגוררת לבדה בבית עם נוף לים שירשה מסבתה, ומקבלת את לקוחותיה בחדר עם חלונות גדולים המשקיפים אל הים ומשרים תחושות של רוגע ושלווה.
לאלן לא הייתה הצלחה עם בני הזוג שהיו לה לאורך השנים. אבל אז היא פוגשת בפטריק, אלמן ואב לילד צעיר בשם ג'ק. פטריק מוצא חן בעיני אלן וזה ככל הנראה רגש הדדי, מה שגורם לאלן להיות אופטימית למדי בנוגע אליה ואל פטריק. אבל אז פטריק חושף בפניה פרט חשוב מחייו... האקסית שלו, אישה העונה לשם ססקיה, ממנה נפרד לפני 3 שנים, עוקבת אחריו מאז ועד היום. היא סטוקרית שלצערו הרב, הוא נאלץ לחיות עם נוכחותה התמידית בחייו.

אלן מאוד מופתעת לגלות על הסטוקרית העקשנית בחייו של פטריק. הדבר קצת מרתיע אותה, אך, גם מעורר בה סקרנות ודחף לגלות יותר על ססקיה, האקסית שמסרבת להרפות. היא אפילו הייתה שמחה להכירה אישית.

מה שהיא לא יודעת הוא שהיא בעצם כבר מכירה אותה ואף פגשה אותה יותר מפעם אחת!

האם אלן ופטריק נמצאים בסכנה בגלל הסטוקרית? איך אלן מכירה אותה? ומה הביא את ססקיה לעקוב בצורה אובססיבית ומדאיגה אחר פטריק?
את כל התשובות תמצאו בספר המרתק: "סיפור האהבה של המהפנטת!

ליאן מוריארטי כותבת נפלא! העלילה קצבית, מסתורית, מרתקת ומסקרנת מתחילתה ועד סופה. חלק מהדמויות מאוד מסתוריות ומעוררות אי ודאות בנוגע לטיבן האמיתי, מה שהופך את העלילה לעוד יותר מתעתעת.

בכלל, נושא ההיפנוזה הוא תחום אפוף מסתורין. יש מי שמאמין ביכולות ההיפנוט ויש מי שחושב שמדובר בשטויות במיץ עגבניות. אבל מה שבטוח הוא שבכל מה שקשור במוח, רב הנסתר על הגלוי ומה שלא מוכר וידוע הוא אמנם לעיתים מרתיע ומטריד אך גם מסקרן ומלהיב.

שורה תחתונה: ליאן מוריארטי חוזרת עם רומן דרמטי וגדוש במסתורין שתחושו מהופנטים לדפיו.

415 עמודים
מאנגלית: אביגיל בורשטיין
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...