יום שלישי, 20 ביולי 2021

אלפא מקשמיר

אלפא מקשמיר / לימור שמש


מאיה בר גיל היא רווקה בת 32 הנמצאת בצומת דרכים בחייה. בן זוגה נפרד ממנה והותיר אותה שבורה ופגיעה, ועבודתה כמזכירה במשרד לעורכי דין מתישה אותה, ובכל יום שעובר היא מבינה יותר ויותר שזה לא מה שהיא שואפת לעשות בחייה.

ואז היא נפגשת בבית קפה עם לקוח שהגיע למשרד והוא מספר לה על כנס שאליו הוא הולך. מאיה מאוד סקרנית לגבי הכנס המסתורי ומחליטה להצטרף לידידה החדש. כך היא נחשפת לעולמם של בני הניו דהרמה, קבוצה עולמית שבראשה עומד המנהיג הרוחני באבא רג'נדרה. לקבוצה יש מרכזים בכל רחבי העולם וגם בישראל ישנה אחוזה בצפון הארץ שבה מקיימים קורסים, קבוצות לימוד, מדיטציה ועוד.

מאיה מוצאת את עצמה נסחפת יותר ויותר אחר מאמיני בני הניו דהרמה. היא מרגישה שמצאה את הכיוון הנכון בחייה ושואפת להפוך לאחת מהקבוצה ולזכות בכל הידע והסגולות שבני הניו דהרמה זוכים להם. ככל שהיא נסחפת ומאמינה בייעודה החדש, כך היא מתרחקת יותר מבני משפחתה ולא מבחינה עד כמה שהיא מעמידה את עצמה בסכנה והופכת לתלותית באנשיה של כת אפלה, ובמקום לזכות בחופש והשלווה שבהם היא חפצה, היא נכנסת עמוק יותר למבוך שממנו קשה מאוד לצאת.

האם מאיה תשים לב לתמרורי האזהרה או שמא תתעלם מהם? האם היא תצליח להציל את עצמה מהכת האפלה? את התשובות תמצאו ברומן המרתק: "אלפא מקשמיר"!

הספר הזה היה עבורי הפתעה טובה וסוחפת. מצאתי את עצמי נשאבת לסיפור כבר עם תחילת הקריאה והעלילה שהייתה קצבית, סוחפת ומרתקת, שמרה על עניין רב עד לפרק האחרון.

הסיפור ממחיש את הסכנה הטמונה בכת אפלה והרסנית אשר בעזרת כישורי שכנוע גבוהים וכריזמטיות, דמויות המפתח שבה מצליחות ללכוד את מאמיניה וגורמות להם להאמין אמונה עיוורת באותה קבוצה סגורה. אותם אנשים מוצאים את עצמם משועבדים לכת לאור שטיפות המוח שעברו.

בחדשות עלו לכותרות לא מעט מקרים של כתות אשר פועלות באין מפריע, ועל זה בדיוק הספר מדבר ומתאר בצורה טובה ומסקרנת את הנושא המטריד של הכתות ההרסניות.

שורה תחתונה: רומן מטלטל וסוחף על כת סודית שאפשר לנסות להיכנס אליה, אבל לצאת ממנה? זה כבר סיפור אחר לגמרי!

449 עמודים
עריכה: יפעת קלוגר
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...