יום שבת, 10 ביולי 2021

גלויה מאיטליה

גלויה מאיטליה / אלכס בראון


גרייס קווין מתגוררת בלונדון ועובדת בחברת האחסון כהן. לפני כשנה, גרייס שבורת הלב חזרה להתגורר בבית ילדותה אחרי שגילתה את ארוסה עם אישה אחרת. מאז, בטחונה העצמי התערער והיא בקושי יוצאת מהבית ומקדישה כל דקה בחייה לעבודתה ולטיפול המסור באמה המרותקת למיטה וזקוקה להשגחה צמודה.

גרייס אוהבת את מקום עבודתה ואת הבוסים המקסימים שלה. כחלק מתפקידה, עליה לעבור על כל הפריטים במחסני האחסון אשר שייכים ללקוחות שהפסיקו לשלם את דמי האחסון. במקרה כזה, תכולת המחסן אמורה להימכר במכירה פומבית אם לא מצליחים להשיג את הלקוחות.

כך גרייס נחשפת למחסן מספר 28 השייך לקשישה בשם קונסטנס די דונאטו או בקיצור קוני. אותה קשישה לא שילמה את דמי האחסון כבר שנתיים, וגרייס מתחילה לעבור על חפציה בכדי לגלות פרטים אשר יעזרו לה למצוא את קוני או מישהו אחר ממשפחתה. גרייס מוצאת במחסן פריטים יקרי ערך וגם יומנים אותם כתבה קוני בצעירותה בתקופת מלחמת העולם השנייה וגם יומנים משנות ה-50 אותם כתבה באיטליה.

גרייס מוצאת את עצמה נסחפת אחרי סיפורה האישי של קוני. היא מרגישה חיבה עצומה כלפי הקשישה שאותה מעולם לא פגשה, אבל הייתה כל כך שמחה להכיר. קריאת היומנים וההתחקות אחר חייה של קוני משפיעים עמוקות על גרייס ולוקחים אותה למסע משנה חיים עד איטליה היפה אשר במהלכו תנסה גרייס לגלות עוד אודות קורותיה של קוני וגם תגלה דברים על עצמה.

מה גרייס תגלה על קוני? ואיך ישפיע סיפורה של קוני על חייה שלה? את התשובות תמצאו בספר המקסים: "גלויה מאיטליה"!

ממש נהניתי לקרוא את הספר! הוא קליל, מתקתק ומאוד קולח ובהחלט מתאים לקריאה במהלך חופשה או בסופשבוע רגוע בבית. לאיטליה אולי עדיין לא ניתן לטוס, אבל אפשר להביא את נופיה הקסומים אלינו באמצעות הספר הנפלא הזה המציג את איטליה במלוא הדרה ועושה חשק עז לטייל בה ותוך כדי גם ליהנות מגלידת אפרסקים משובחת ומרעננת.

אז אם אתם מחפשים ספר כייפי וקליל שיספק הסחת דעת מבורכת מהשגרה, תמצאו את מבוקשכם בספר המקסים הזה!

שורה תחתונה: "גלויה מאיטליה" ירומם את מצב רוחכם ויקח אתכם לטיול קסום באיטליה בלי שתצטרכו לעלות על מטוס!

264 עמודים
מאנגלית: אסנת הדר
הוצאת פן וידיעות ספרים
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...