יום שלישי, 13 ביולי 2021

פרויקט אבא

פרויקט אבא / חנן גולן


העלילה מספרת את סיפורו של אדם לוין, יוצא השייטת וגבר קר רוח המנהל אורח חיים תמציתי וסדר יום קבוע מראש. הוא אדם שנהנה מהלבד ואינו מביע רגשות. לפני 8 שנים כשהיה בצבא, קיבל את הבשורה הקשה על מותם של הוריו ואחותו הקטנה בתאונת מטוס במוסקבה. אדם הדחיק את רגשותיו ומיד שב לשגרת יומו.

לאור כישוריו המעולים ומוחו החד ולאחר שעבר בהצלחה יתרה את מבחני הקבלה המאתגרים, אדם מתקבל לעבודה בחברת "ביבוקס", חברת מודיעין עסקי אשר לקוחותיה הן חברות גדולות, פוליטיקאים ואוליגרכים וגם אנשים מהעולם התחתון. ביבוקס השתמשה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ובאנשי מודיעין נבחרים יוצאי יחידת 8200, בכדי להעניק את שירותם ולספק את כל המידע אותו הלקוח מבקש להשיג.

לאחר שביצע מתוקף תפקידו החדש משימה מאתגרת, לאדם ניתנו מספר ימים חופשיים למנוחה. הוא החליט לנצל אותם בכדי לפתוח ארגזים שהיו שייכים למשפחתו ושבהם הוא טרם נגע במשך השנים. כשהוא פותח ארגז שעליו מופיע שמו של אביו המנוח, אדם מגלה חפצים שהיו שייכים לאביו, ומבין לתדהמתו כי קיימים דברים רבים שלא ידע אודות אביו. כמו כן, תאונת המטוס שבה נספו הוריו ואחותו הייתה מאוד מסתורית ובלתי מפוענחת מבחינתו.

כשבמקום עבודתו החדש מתחולל אירוע המפר את שגרת העבודה, אדם מבין כי הגורמים שמאיימים כעת על החברה שבה הוא עובד, הם אותם גורמים שקשורים בדרך כלשהי לעברו המסתורי של אביו.
הגילויים האלה מביאים את אדם למסקנה אחת. הוא לא מתכוון להפסיק ולחקור את הנושא עד שיקבל את כל התשובות אותן הוא דורש לדעת, גם אם זה יעמיד אותו בסכנה ממשית.

מה אדם יגלה בין חפציו של אבין המנוח? ואיך זה מתקשר למקום עבודתו החדש? את כל התשובות תמצאו בספר הקצבי: "פרויקט אבא"!

הספר מאוד קולח, כתוב וערוך היטב. העלילה מעניינת, קצבית ועם רגעים מותחים, ומספקת הצצה לעולם של המודיעין העסקי אשר בו בעזרת אנשי מפתח יוצאי יחידות מודיעין נבחרות וטכנולוגיה מאוד מתקדמת, ניתן להגיע לכל מידע מתבקש.

שורה תחתונה: שנים אחרי שאיבד את משפחתו בתאונה מסתורית, אדם מתחיל בפרויקט מסוכן אשר בסופו הוא מקווה להגיע לאמת ולעשות צדק.

270 עמודים
עריכה: אורית צמח
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...