יום שני, 26 ביולי 2021

לקום ולהרוג

לקום ולהרוג / ארן אראל


משפחת גורדון היא משפחה ישראלית המתגוררת בארה"ב ופורחת בעולם העסקי. אב המשפחה, אייזק גורדון הוא מן סוג של גאון שבעקבות מחלת עור ממנה סובלת בתו קרן, פיתח משחה ששינתה את חייה של בתו. המצאתו יצרה את חברת "לומייר" אשר בה עובדים בתפקידי ההנהלה שלושת ילדיו: קרן, ינון ודניאל.

חברת קוסמטיקה גדולה מעוניינת לרכוש את הפטנט של לומייר והמשפחה שוקלת לחיוב את הצעתה. אבל אז המשפחה חווה טלטלה כשדניאל מוצא את אחותו קרן תלויה בדירתה. הוא מגלה כי זמן קצר לפני מה שקרה, קרן התעניינה בפרשת רצח שהתרחשה בישראל לפני כעשור והוא מנסה להבין למה והאם קיים קשר בין הרצח המזעזע מלפני עשור ובין מה שקרה לקרן.

דניאל נחוש לבדוק את העניין וככל שהוא נובר בעבר, כך צפים על פני השטח עוד ועוד סודות מצמררים שדניאל לא בטוח שהוא יצליח להתמודד עם חשיפתם. אבל ברגע שהשדים יוצאים מרבצם כבר לא ניתן לחזור לאחור ואת זה תגלה משפחת גורדון בדרך הקשה.

לאחר מה שקרה לקרן, דניאל הרגיש כי עליו להתרחק מעט ממשפחתו ומחברתו ירדן. הוא מגיע לדירת החברה הכי טובה שלו, רוני, צעירה אשר עובדת בעגלות כמו ישראלים רבים בארה"ב. מי שגרה בדירה עם רוני היא צעירה בשם סתיו שעזבה חברת עגלות אחת והגיעה לעבוד באחרת. אבל לסתיו יש סוד ואג'נדה מסודרת שהיא מתכוונת להוציא אל הפועל.

מה סתיו מסתירה? ומה יגלה דניאל על משפחתו? את כל התשובות תמצאו בספר הסוחף:" לקום ולהרוג"!

מדובר במותחן פסיכולוגי מרתק וקצבי שקשה להתנתק ממנו! המתח נבנה בהדרגה ואיפשהו באמצע הספר העלילה צוברת תאוצה בצורה משמעותית ומאותו הרגע קשה להפסיק לקרוא עד לסוף המפתיע!

שורה תחתונה: מותחן פסיכולוגי על משפחה ישראלית שאצלה רב הנסתר על הגלוי ותיבת הפנדורה שלה עולה על גדותיה.

462 עמודים
עורכת הספר: תמר ביאליק
הוצאת כנרת זמורה
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...